جاذبه‌های گردشگری جهان

انتخاب تنها یک مکان زیبا در ژاپن بسیار دشوار است، اما کوه فوجی، با ۱۲۳۸۸ فوت ارتفاع، مکانی است که نمی توان از آن به سادگی چشم پوشی کرد. کوهستان فوجی یکی از زیباترین مکان های دیدنی جهان محسوب می شود.

قسمت هشتم
کوه فوجی، ژاپن
انتخاب تنها یک مکان زیبا در ژاپن بسیار دشوار است، اما کوه فوجی، با 12388 فوت ارتفاع، مکانی است که نمی توان از آن به سادگی چشم پوشی کرد. کوهستان فوجی یکی از زیباترین مکان های دیدنی جهان محسوب می شود. از دریاچه کاواگوچیکو در فصل بهار دیدن کنید تا بتوانید بهترین مناظر کوه فوجی و درختان شکوفه گیلاس را از نزدیک تماشا نمایید.
 کوه فوجی، منظره ای است که ارزش تماشا حتی در کارت پستال را دارد. اگر یک کوهنورد مشتاق هستید، یک سفر برنامه ریزی کنید تا  زمانی که برف ها به اندازه کافی ذوب شوند و دسترسی به قله فوجی را امکان پذیر کند.
 صحرای نامیب، نامیبیا
ناميبيا با مناظر مجلل خود و نه به خاطر جمعيت کرگدن ها، زرافه ها و فيل ها، یکی از زیباترین مکان های دیدنی جهان است که مانند آن را در هيچ جای زمين ندیده‎اید! در حقیقت، تپه های شنی قرمز و درختان اسکلتی آن ممکن است باعث شود شما فکر کنید به جایی روی مریخ منتقل شده اید در حالیکه در جنوب غربی آفریقا هستید!!
 ساحل Na Pali، هاوایی
هاوایی با داشتن آبشارهای مرتفع و سواحل هلالی جداگانه، یکی از زیباترین سواحل جهان را به نمایش می گذارد. ساحل Na Pali یکی از بهترین مکان های دیدنی جهان است که می توانید سوار بر هلیکوپتر، از تماشای آن لذت ببرید.
ادامه دارد...
 کافه محتوا