بهره برداری از پروژه ریلی رشت -کاسپین در تابستان امسال

استاندار گیلان:

استاندار گیلان از بهره برداری پروژه ریلی رشت -کاسپین در تابستان سال جاری خبر داد و گفت:راه اندازی این پروژه ریلی موجب رونق اقتصادی گیلان می‌شود.

بهره برداری از پروژه ریلی رشت -کاسپین  در تابستان امسال

استاندار گیلان از بهره برداری پروژه ریلی رشت -کاسپین در تابستان سال جاری خبر داد و گفت:راه اندازی این پروژه ریلی موجب رونق اقتصادی گیلان می‌شود.
به گزارش مهر، اسدالله عباسی در نشست شورای اداری استان گیلان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در رودبار برگزار شد، اظهار کرد: بررسی چالش‌ها و مشکلات استان گیلان با محوریت رودبار با حضور رئیس مجلس در دستور کار قرار
گرفت.
وی با بیان اینکه رودبار پیشانی گیلان است، افزود: موقعیت استراتژیکی رودبار برای گیلان و کشور حائز اهمیت است.
استاندار گیلان با اشاره به تنوع قومیتی، اقلیمی و فرهنگی رودبار بیان کرد: رودبار خاستگاه و مهد مفاخر فرهنگی، سیاسی و اعتقادی بزرگ است.
عباسی با اشاره به طرفیت‌های گردشگری، صنعتی و فرهنگی رودبار اضافه کرد: رودبار یکی از قطب‌های گردشگری، کشاورزی صنعتی گیلان است.
وی با اشاره به حضور گردشگران و مسافران به استان گیلان افزود: روزانه معادل جمعیت گیلان مسافر و گردشگر به این استان سفر می‌کند.
استاندار گیلان با اشاره به جایگاه این استان در تأمین امنیت غذایی کشور اضافه کرد: گیلان تأمین کننده بخش اعظمی از گوشت، مرغ و محصولات کشاورزی کشور است.
عباسی با اشاره به تولید برق آبی از ظرفیت سد سفیدرود بیان کرد: تولید انرژی پاک در گیلان در اولویت قرار دارد.
وی با تاکید بر تکمیل آزادراه رشت -قزوین افزود: سرعت بخشی اجرای بخش باقیمانده پروژه قزوین -رشت مورد تاکید است.
استاندار گیلان از بهره برداری پروژه ریلی رشت -کاسپین در تابستان سال جاری خبر داد و اضافه کرد:راه اندازی این پروژه ریلی موجب رونق اقتصادی گیلان می‌شود.
عباسی با اشاره به جزئیات بیشتر پروژه رشت -کاسپین، بیان کرد: پیوست زیست محیطی پروژه ریلی رشت -کاسپین تعریف شده است.