جاذبه‌های گردشگری جهان

آیا تا به حال رویای کاوش در ماه را داشته اید؟ سفر به Valle de la Luna در شیلی در صحرای آتاکاما، سفر بسیار کوتاهتری است.سال ها فرسایش در قله های دندانه دار، بستر خشک رودخانه ها و منظره ای کاملاً مشابه با اجرام آسمانی، همان چیزی است که به عنوان زیباترین مکان‏های دیدنی جهان، آن را می شناسیم.بی شک، این منظره، شما را به یاد سفر به سیارات دیگر می اندازد!

قسمت دوم
  کویر آتاکاما، شیلی
آیا تا به حال رویای کاوش در ماه را داشته اید؟ سفر به  Valle de la Luna در شیلی در صحرای آتاکاما، سفر بسیار کوتاهتری است.سال ها فرسایش در قله های دندانه دار، بستر خشک رودخانه ها و منظره ای کاملاً مشابه با اجرام آسمانی، همان چیزی است که به عنوان زیباترین مکان‏های دیدنی جهان، آن را می شناسیم.بی شک، این منظره، شما را به یاد سفر به سیارات دیگر می اندازد!
  نخلستان Arashiyama Bamboo ، ژاپن
هر مسافر و گردشگری باید درخشش خیره کننده و ارتفاعات به ظاهر بی پایان این نخلستان بامبو، زیباترین مکان‏های دیدنی جهان، در حومه کیوتو را تجربه کند.این تجربه حتی فراتر از قلمرو تصویری است. در سال 1996، وزارت محیط زیست ژاپن، انواع صدا که در اینجا شنیده می‏شد را به عنوان یکی از 100 صداهای برتر ژاپن اعلام کرد.این صداها شامل صدای شکستن چوب یا خش خش برگ‏ها است که به نوبه خود، یک سمفونی طبیعت را به نمایش می‏گذارد.
 خیابان بائوباب، ماداگاسکار
ماداگاسکار با 250 مایل آب از قاره آفریقا جدا شده است و یکی از بهترین مکان‏های دیدنی جهان به شمار می‏شود. تماشای این منطقه، بزرگترین ماجراجویی است که تا به حال، تجربه نکرده اید! اسرار این کشور جزیره ای شامل پروانه‏های غول پیکر، لموره ابا چشمان دیدنی و مکان‏هایی مانند خیابان سورئال بائوباب‏ها است، جایی که درختان چند صد ساله به ارتفاع نزدیک به 100 فوت می‏رسند.
  Azores، پرتغال
در حدود 900 مایلی سواحل لیسبون، این مجمع الجزایر پرتغال می‏تواند با یک تصویر، گردشگران و علاقه مندان به طبیعت را مجذوب و مسحور خود کند.اینجا یکی از زیباترین مکان های دیدنی جهان است. دره های سرسبز، صخره های شیب دار اقیانوس، ردیف‏هایی از گیاهان آبی رنگ و پراکندگی آبشارها، این منطقه را به بهشتی با ارزش برای اکتشاف تبدیل می ‏کند.
ادامه دارد...
 کافه محتوا