مکان‏های دیدنی جهان

امکان ندارد به مالزی بروید و سری به این برج‌های زیبا در پایتخت این کشور نزنید. برج‌های دوقلوی پتروناس در مالزی بلندترین برج‌های جهان هستند.

مکان‏های دیدنی جهان

قسمت هفتم
 برج های پتروناس –کوآلالامپور، مالزی
امکان ندارد به مالزی بروید و سری به این برج‌های زیبا در پایتخت این کشور نزنید. برج‌های دوقلوی پتروناس در مالزی بلندترین برج‌های جهان هستند. ساخت این آسمان‌خراش های 88 طبقه حدود سه سال به طول انجامید.
 آبشار آنجل –ونزوئلا
بلندترین آبشار دنیا آبشار آنجل است که از لبه کوه آاویانتپویی و از ارتفاع 979 متری به داخل پارک ملی کانایما می ریزد. این آبشار به افتخار کاشف آمریکایی آن جیمز آنجل، آنجل نام گرفت.
 آبشار نیاگارا –کانادا و آمریکا
آبشار نیاگارا نامی است که به سه آبشار (نعل اسب، آمریکا و نقاب عروس) داده شده که در مرز میان کانادا و آمریکا قرار دارد. این آبشار زیبا که در رود نیاگارا قرار گرفته، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری آمریکا و کانادا محسوب می‌شود. از قدرت سقوط آب این آبشار به عنوان منبع اصلی برق منطقه استفاده می‌شود.
 موزه گوگنهایم –بیلبائو، اسپانیا
موزه گوگنهایم که در سال 1997 ساخته شد، یکی از بی‌نظیرترین آثار معماری جهان است. این موزه زیبا که توسط فرانک گری، آرشیتکت آمریکایی-کانادایی طراحی شده یک موزه‌ هنرهای مدرن و معاصر است که با طراحی جسورانه خود دنیای معماری را به چالش کشیده است.این موزه همچنین هر ماه میزبان طرفداران نمایشگاه “هنر بعد از تاریکی” است.
ادامه دارد...
 مجله اينترنتي ستاره