مترو کرج یکشنبه و سه شنبه مسافران را جابجا می کند

سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج :

سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تا تکمیل نهایی فاز یک پروژه قطار شهری ، روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته مترو کرج مسافران را به صورت رایگان جابجا می‎کند.

مترو کرج یکشنبه و سه شنبه مسافران را جابجا می کند

 


کرج- فرشته خاکپور
 سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تا تکمیل نهایی فاز یک پروژه قطار شهری ، روزهای یکشنبه و  سه شنبه هر هفته  مترو کرج مسافران را به صورت رایگان جابجا می‎کند.
به گزارش خبرنگار آفرینش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج،عمار ایزدیار در پایان نود و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در جمع خبرنگاران  اظهارداشت: قطار شهری کرج پس از سال‎ها کار و تلاش سرانجام در ایام شعبانیه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و استاندار البرز ، مدیران شهری به صورت آزمایشی به حرکت درآمد .
سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: در این راستا از تلاش تمامی مدیران ، اعضای شورای اسلامی حال و  ادوار گذشته مدیران عامل اسبق سازمان حمل و نقل ریلی که موجبات تسریع در بهره برداری آزمایشی از فاز یک قطار شهری شدند تقدیر و تشکر می‎کنم.
ایزدیار اذعان کرد: قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۶و ۵ کیلومتر بین ایستگاه های گلشهر و طالقانی کرج احداث شده است که اکنون یک رام قطار با هفت واگن در حال جابه جایی مسافران شهری در خط ۲ قطار شهری کرج است.
عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: با توجه به هماهنگی انجام شده مقرر شده یک رام قطار در هفته دو روز در روزهای یکشنبه و سه شنبه مسافران را به صورت رایگان از ساعت 11 تا 13 جابجا کند تا پس از تکمیل مسافران بتوانند روزانه از خدمات مترو استفاده کنند.