محمد عباس‌زاده مهاجم تیم فوتبال تراکتور: هیچ تیمی امکانات و شرایط تراکتور را ندارد

محمد عباس‌زاده مهاجم تیم فوتبال تراکتور: هیچ تیمی امکانات و شرایط تراکتور را ندارد

محمد عباس‌زاده مهاجم تیم فوتبال تراکتور در خصوص شرایط تراکتور در آستانه بازی با پرسپولیس، گفت: پس از حضور خمز، سبک بازی تیم عوض شده و فوتبال بهتر و تهاجمی‌تری به نمایش می‌‌گذاریم؛ در مجموع می‌توان گفت، به انسجام تیمی دست یافته‌ایم و خیلی راحت بازی می‌کنیم. با توجه به نتایج خوب تیم در نیم فصل دوم، با انگیزه و انرژی بالا به مصاف پرسپولیس می‌رویم.
وی با بیان اینکه رویارویی تراکتور و پرسپولیس همواره حساسیت بالایی دارد، گفت: می‌خواهیم با انجام بازی خوب، پرسپولیس را همچون بازی رفت شکست دهیم. در تمامی بازی‌ها انگیزه بالایی دارم و اگر فرصت بازی به دست بیاورم، دوست دارم بازهم گلزنی کرده و دل مردم آذربایجان را شاد کنم.
مهاجم تراکتور در بخش دیگری از اظهاراتش با تاکید بر اینکه تراکتور بهترین امکانات را در بین تیم‌های ایرانی دارد، گفت: همیشه به بازیکنان جوان تیم می‌گویم که قدر این امکانات را بدانید. حضور در تیم‌های زیادی را تجربه کرده‌ام؛ هیچ کدام امکانات و شرایط تراکتور را ندارند. امسال وضعیت باشگاه از هر لحاظ عالی است و جا دارد از زنوزی تشکر کنم. به نظرم او مرد فراموش نشدنی ورزش آذربایجان است و اگر امثال زنوزی در فوتبال ایران بودند، لیگ ما در آسیا حرف اول و آخر را می‌زد.