حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس: پرسپولیس کار سختی در تبریز دارد

حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس: پرسپولیس کار سختی در تبریز دارد


حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص دیدار امروز تیم پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: به نظر من شرایط پرسپولیس نسبت به بازی رفت با تراکتور تفاوت کرده و اوضاع خیلی بهتر شده است. به نظر من این بازی و سه امتیاز آن در راه قهرمانی پرسپولیس بسیار مهم و موثر خواهد بود. وقتی تیمی می‌خواهد قهرمان شود باید همه بازی‌ها را ببرد و به چیزی جزء گرفتن سه امتیاز فکر نکند. این طرز تفکر باعث می‌شود تا موانع پیش‌رو برداشته شود.
وی درباره شرایط تیم تراکتور هم خاطرنشان کرد:‌ تراکتور همیشه حریف قابل احترامی برای پرسپولیس بوده و به هیچ عنوان نباید این تیم را دست‌کم گرفت. پرسپولیس کار سختی در تبریز دارد اما برنده شدن و کسب سه امتیاز در این بازی بسیار مهم است.
وی در مورد عدم حضور یحیی گل‌محمدی در نشست خبری و اینکه این موضوع را به ناراحتی او از برخی از شرایط ارتباط می‌دهند، اظهار داشت: به هر حال یک جاهایی باید به مربی هم حق داد چرا که فشار روی آنها بسیار زیاد است و حضور در این کنفرانس‌ها گاهی باعث می‌شود که تمرکز مربیان به هم بخورد. با احترام به خبرنگاران باید بگویم که در کنفرانس‌های خبری بحث فنی صورت نمی‌گیرد و بیشتر صحبت‌هایی که مطرح می‌شود حاشیه است و این حواشی فقط باعث می‌شود که فشار روی مربی زیاد شود چرا که او باید جواب این سوالات و حاشیه‌ها را بدهد. این مسائل قطعاً تمرکز مربی را می‌گیرد و ما کمتر شاهد هستیم که در نشست‌های خبری بحث فنی صورت بگیرد. متاسفانه از اول فصل این مسائل وجود داشته است.
وی اضافه کرد: گاهی مربی در یک کنفرانس خبری حرفی می‌زند که این مسأله باعث تشنج و حاشیه می‌شود. در این شرایط خیلی سخت است که یک مربی بتواند فشاری که روی خود وجود دارد را کنترل کند و به همین خاطر است که می‌گویم باید به مربیان هم حق داد تا با اقدامات این چنینی خود و تیم‌شان را از حاشیه دور نگه دارند.
سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چقدر برای پرسپولیس شانس قهرمانی قائل هستید و اینکه چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌دانید،‌گفت: شک نکنید که پرسپولیس شانس خیلی زیادی برای رسیدن به قهرمانی دارد و راحت بگویم که قهرمان شدن دست خود این تیم است.  درباره سؤال دیگر شما باید بگویم که به نظرم تیم‌های سپاهان، استقلال و گل‌گهر هم شانس قهرمان شدن دارند و رقابت برای تعیین قهرمانی بین این 4 تیم وجود دارد.