بزودی مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار می کنیم

مرتضی کاشانی سرمربی تیم ملی کمیته فانکشنال فیتنس :

مرتضی کاشانی سرمربی تیم ملی کمیته فانکشنال فیتنس : بزودی مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار می کنیم


هفته گذشته عسگر آزادیان سرپرست کمیته فانکشنال فیتنس کشور، مرتضی کاشانی را به عنوان سرمربی تیم ملی در مسابقات آسیایی ۲۰۲۳ کره جنوبی معرفی کرد.
مرتضی کاشانی دارای مدارک مربیگری رشته‌های مختلف ورزشی از جمله آمادگی جسمانی درجه سه و مربیگری پرسنال ترینینگ است. بازیکنی برای تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور، کسب مدال برنز مستر المپیا چین، کسب مدال طلای الترا تریل ران ترکیه و همچنین موفقیت در مسابقه های داخلی فانکشنال فیتنس نیز از دیگر سوابق ورزشی مرتضی کاشانی است.
وی ۷ سال سال است که در رشته فانکشنال فیتنس فعالیت دارد و ورزشکاران زیادی را در این ورزش پرورش داده است .
کاشانی در گفت و گوی اختصاصی با بخش ورزشی روزنامه آفرینش در خصوص چگونگی حضور در مسابقات آسیایی 2023 کره جنوبی گفت : این اولین دوره مسابقه آسیایی در رشته فانکشنال فیتنس است و ما قصد داریم با قدرت و آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت کنیم . از اینرو ابتدا مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار می کنیم ، سپس به مدت یک ماه  کمپ و اردوی تیم ملی را تشکیل خواهیم داد.
وی افزود : در اردوی پیش رو  تمرینات تخصصی خواهیم داشتم و روی نقاط ضعف ورزشکاران کار خواهیم کرد و نقاط قوت ورزشکاران را در این اردو پرورش خواهیم کرد و با انگیزه و با تیمی کاملا آماده و منسجم وارد مسابقات آسیایی می شویم.کاشانی در خصوص جایگاه ورزشکاران کشورمان در این رشته در آسیا وجهان گفت :  به طور کلی ورزشکاران ایرانی با وجود محدودیت ها  در جایگاه خوبی نه تنها در آسیا بلکه در جهان قرار دارند و در سالهای اخیر در جهان توانسته اند به خوبی توانایی خود را به نمایش بگذارند.کاشانی در خصوص رقبای ایران در آسیا و جهان گفت : در آسیا، ورزشکاران روسیه و استرالیا سخت ترین و جدی ترین  رقبای ما هستند و در جهان ورزشکاران آمریکا و کانادا هر ساله روی سکو می روند .