اعزام خودروهای راهسازی نفت و گاز مسجدسلیمان به مناطق برفگیر چهارمحال و بختیاری

اعزام خودروهای راهسازی نفت و گاز مسجدسلیمان به مناطق برفگیر چهارمحال و بختیاری



رئیس اداره ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از اعزام دو دستگاه لودر برای بازگشایی راه‌های دسترسی و رفع بحران در پی وقوع بارش برف در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عبدالعظیم فخرالدین در این باره گفت: در پی بارش شدید برف در استان چهارمحال و بختیاری و مسدود شدن راه‌های درون و برون‌شهری با درخواست مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری از استانداری‌های همجوار، یک دستگاه لودر و دو دستگاه تریلر کمرشکن شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و یک دستگاه لودر اداره راهداری شهرستان لالی به‌سوی استان بحران‌زده چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.
وی افزود: این اقدام در پی درخواست مدیریت بحران استانداری خوزستان و دستور مساعد و موافقت مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به‌منظور یاری رساندن به هموطنان انجام شد.
به گفته رئیس اداره ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قرار است این لودرها در اختیار مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری باشد و برای بازگشایی راه‌های مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری و تا رفع بحران فعالیت کنند.