مربی تیم ملی کشتی فرنگی: به هیچ عنوان در لیگ ورود نمی‌کنیم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت: به هیچ عنوان در خصوص حضور ملی‌پوشان در لیگ ورود نمی‌کنیم. «محمد بنا» در سال‌های گذشته نیز در این خصوص به هیچ عنوان دخالتی نداشته است.


مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت: به هیچ عنوان در خصوص حضور ملی‌پوشان در لیگ ورود نمی‌کنیم. «محمد بنا» در سال‌های گذشته نیز در این خصوص به هیچ عنوان دخالتی نداشته است.
«بهروز حضرتی‌پور» در گفت و گو با ایرنا در خصوص وضعیت ملی‌پوشان افزود: سیستمی را در فضای مجازی طراحی کردیم و تمرینات شخصی برای هر کدام در نظر گرفته شده و بر آن نظارت داریم.
وی اظهار داشت: با این وجود منتظر برگزاری جلسه اتحادیه جهانی کشتی هستیم تا نظر نهایی را در مورد برگزاری پیکارهای جهانی ۲۰۲۰ اعلام کنند و بعد از آن به نوعی تکلیف تیم ملی، کادر فنی و ملی‌پوشان مشخص می‌شود.
حضرتی‌پور ادامه داد: وضعیت شیوع کرونا در هر کشور متفاوت است و آغاز به کار تمرینات کشتی در کشورمان نیز بستگی به نظر ستاد مقابله با کرونا در ورزش دارد و تابع نظر این ستاد هستیم.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: در وهله اول باید منتظر تصمیم اتحادیه جهانی کشتی در خصوص قطعیت برگزاری پیکارهای جهانی در آذر ماه باشیم و در صورت برگزاری این مسابقات باید جلساتی را در فدراسیون برگزار و در صورت صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی تصمیم‌گیری و با رعایت پروتکل‌های اعلامی، آغاز خواهیم کرد.
 وی تصریح کرد: البته جلساتی پیش از این با حضور «غلامرضا محمدی» سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، «محسن کاوه» مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد، «محمد بنا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و «حمید سوریان» نایب رییس فدراسیون کشتی برگزار شد تا در صورت برگزاری مسابقات جهانی و صدور مجوزهای لازم، شرایط و نحوه برگزاری اردوها مشخص
شود.
حضرتی‌پور در پاسخ به این سووال که در صورت برگزاری پیکارهای جهانی آیا ملی‌پوشان می‌توانند در لیگ حضور یابند یا خیر؟ گفت: کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به هیچ عنوان در لیگ ورود نمی‌کند و این امر در اختیار کشتی‌گیران است. در سال‌های گذشته هم «محمد بنا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به هیچ عنوان در این امر ورود پیدا نمی‌کرد.