فوتبال ما شده داد و بیداد

شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال هوادار :

شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال هوادار درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال هوادار مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، گفت : تیم‌هایی که تغییر و تحول پیدا می‌کنند، به آنها شوک وارد می‌شود. سرمربی نفت از تیم ما شناخت داشت و همین مسئله کارمان را سخت کرد. یکی از بازیکنان ما هم شب قبل از بازی به نفت پیوست و بدون تمرین برای این تیم بازی کرد. طبیعی بود او اطلاعاتی از تیم هوادار را به رضا عنایتی بدهد.

فوتبال ما شده داد و بیداد

شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال هوادار  درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال هوادار مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، گفت : تیم‌هایی که تغییر و تحول پیدا می‌کنند، به آنها شوک وارد می‌شود. سرمربی نفت از تیم ما شناخت داشت و همین مسئله کارمان را سخت کرد. یکی از بازیکنان ما هم شب قبل از بازی به نفت پیوست و بدون تمرین برای این تیم بازی کرد. طبیعی بود او اطلاعاتی از تیم هوادار را به رضا عنایتی بدهد.
وی در مورد اینکه آیا مردم از بازی‌های لیگ لذت می‌برند یا نه، گفت : خودمان لذت نمی‌بریم چه برسد به هواداران. بازی فولاد خوزستان - پرسپولیس را دیدم. چه اتفاقاتی در آن مسابقه افتاد! در بازی با نفت مسجدسلیمان هم مشابه این اتفاقات رخ داد. تیم‌ها یاد گرفته‌اند با داد و بیداد کارشان را پیش ببرند. فوتبال ما داد و بیداد شده است. باور کنید تیم ما به نسبت سایر تیم‌ها ساکت‌تر است. ساکت الهامی تنها روی یک صحنه آفساید به داور اعتراض کرد. کادر فنی نفت و حتی تدارکات‌شان به داور و داور چهارم توهین می‌کردند و می‌گفتند قصد دارید سر تیم ما را
بِبُرید.
وی همچنین یادآور شد: داوران باید قدری با اقتدار باشند تا هر کسی به خودش اجازه ندهد اعتراض کند. اگر دوربین مقابل نیمکت تیم‌ها بگذارند همه متوجه می‌شوند چه اتفاقاتی می‌افتد، مخصوصاً تیم‌هایی که میزبان هستند.
ما هر جا رفتیم این مشکل را داشتیم. همه یاد گرفته‌اند با داد و بیداد داوران را تحت فشار بگذارند تا نتیجه بگیرند.