استقلال به قهرمانی امیدوار شد

سرپرست پیشین باشگاه استقلال:

سرپرست پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی ها روز بسیار خوبی را مقابل ملوان سپری کردند و به یک برد خوب دست یافتند، گفت: استقلال هوادارانش را به قهرمانی امیدوار کرد.

استقلال به قهرمانی امیدوار شد

سرپرست پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه  آبی ها روز بسیار خوبی را مقابل ملوان سپری کردند و به یک برد خوب دست یافتند، گفت: استقلال هوادارانش را به قهرمانی امیدوار کرد.
نصر الله عبدالهی سرپرست پیشین باشگاه استقلال در گفتگو با مهر و در خصوص پیروزی پر گل ۴ بر صفر استقلال برابر ملوان بندر انزلی گفت:استقلال از ابتدای فصل تا به امروز چنین بازی روان و خوبی را از خود به نمایش نگذاشته بود. بردی پر گل که انگیزه های تیم را بالا برد و حالا این تیم این امید برایش به وجود آمده که بتواند با بردهای دیگر راهش را ادامه داده و بیشتر به قهرمانی امیدوار باشد.
وی افزود: استقلال در تمام خطوط عملکرد خوبی داشت و توانست بازی درخشانی از خود ارائه کند. خصوصاً سعید مهری و روزبه چشمی فوق العاده بودند. مهری بازیکنی بی ادعا اما تأثیرگذار است که در اغلب بازی هایی که انجام می دهد کاملاً در خدمت تیم است و این مسئله باعث شده روند موفقیت استقلال بهتر شود.
سرپرست پیشین باشگاه استقلال در مورد عملکرد تیم ملوان اظهار داشت: ملوان با اینکه بازیکن بزرگی نداشت اما فوتبال زیبایی را از خود به نمایش گذاشت.دفاع اتوبوسی صورت نداد و کاملاً تهاجمی مقابل استقلال ظاهر شد. آنها می توانستند همانند برخی از تیم های لیگ برتری کاملاً در لاک دفاعی فرو بروند اما با بازی هجومی که از خودارائه دادند، فوتبال زیباتر شد. اگرچه آنها نتیجه را به استقلال و تجربه بازیکنانش واگذار کردند.
عبدالهی در مورد دیدار آینده استقلال برابر
مس کرمان تأکید کرد: درست است که استقلال، ملوان را شکست داد و حالا با روحیه ای خوب به مصاف مس خواهد رفت اما این دلیل نمی شود که بازیکنانش دچار غرور شده و خود را از پیش برنده بدانند. حضور دوباره تماشاگران در ورزشگاه ها باعث شد تا تیم ها هوادارانشان به استادیوم بیایند. مطمئناً در بازی مس و استقلال هم، کرمانی ها تیمشان را تنها نخواهند گذاشت. بنابراین بهتر است استقلال برد مقابل ملوان را فراموش کرده و تمام تمرکزش در هفته جاری برای دیدار برابر مس کرمان باشد.