میلان از خرید ستاره ایتالیایی منصرف شد

میلان از خرید ستاره ایتالیایی منصرف شد

 


سران میلان از خرید ستاره ناراضی تیم رم منصرف شدند.
به گزارش فارس، خبرنگار معروف ایتالیایی خبر داده سران میلان
پس از پیشنهاد تیم انگلیسی به ستاره خط حمله رم، تصمیم گرفتند مذاکرات را مختومه اعلام کنند.
«جانلوکا دی مارتزیو» خبر داده میلان در آستانه جذب «نیکولا زانیولو» مهاجم ۲۳ ساله تیم میلان قرار داشت اما باشگاه رم با انتقال قرضی او مخالفت کرد و برچسب ۳۰ میلیون یورویی را روی این بازیکن ناراضی خود زد.
سران قرمزوسیاه‌ها هم به اطلاع همتایان خود در پایتخت ایتالیا رسانده‌اند که آن ها قصد ندارند در این مرحله برای جذب زانیولو وارد مذاکره شوند.کنار کشیدن میلانی‏ها پس از آن اتفاق افتاد که باشگاه بورنموث انگلیس پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی به علاوه پرداخت ضمایم و همچنین بند فروش مجدد آینده را به سران رم پیشنهاد کرد.
سران زردوقرمزها هم پیشنهاد تیم لیگ برتری را قبول کرده‌اند و منتظرند زانیولو به آن چراغ سبز نشان دهد.علاقه شخصی او ماندن در ایتالیا بود و حالا باید دید چه تصمیمی خواهد گرفت.
زانیولو که تا سال ۲۰۲۴ با رم قرارداد دارد، به دلیل مشکلاتی که با این باشگاه و هوادارانش دارد، درخواست جدایی از جمع شاگردان «ژوزه مورینیو» کرده است.
گفته می‌شود در صورت جدایی زانیولو، مورینیو به سراغ «حکیم زیاش» مهاجم کناری مراکشی تیم چلسی خواهد رفت. میلان نیز پس از منتفی‌شدن حضور مهاجم رمی‌ها، باب مذاکره با سران چلسی برای جذب او را آغاز کرده‌اند.