هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس:

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس که تابستان اخیر با امضای قراردادی دو ساله از سپاهان به پرسپولیس پیوست، در تیم جدیدش عملکرد خوبی از خود ارائه کرده است و یکی از عوامل اصلی صدرنشینی سرخپوشان تهرانی در لیگ برتر به شمار می‌رود. با این مدافع ۳۱ ساله گرجستانی که در دربی تهران هم دو گل به ثمر رساند و پرسپولیس را از شکست مقابل استقلال نجات داد، گفت‌وگویی انجام شده که در زیر می‌خوانید:

هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است

 


گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس که تابستان اخیر با امضای قراردادی دو ساله از سپاهان به پرسپولیس پیوست، در تیم جدیدش عملکرد خوبی از خود ارائه کرده است و یکی از عوامل اصلی صدرنشینی سرخپوشان تهرانی در لیگ برتر به شمار می‌رود. با این مدافع 31 ساله گرجستانی که در دربی تهران هم دو گل به ثمر رساند و پرسپولیس را از شکست مقابل استقلال نجات داد، گفت‌وگویی انجام شده که در زیر می‌خوانید:
- در فصل جاری همراه پرسپولیس بسیار خوب درخشیدی و توانستی یکی از مهره‌های کلیدی تیمت در صدرنشینی باشی. از تجربه بازی در پرسپولیس صحبت می‌کنی و اینکه دلیل موفقیت شما در فصل جاری چه بوده است؟
گولسیانی : همه بازیکنان پرسپولیس شخصیت بالایی دارند و همه ما ذهنیت برنده داریم. ما بهترین هواداران را داریم، بنابراین ما به انگیزه اضافی نیاز نداریم، چون از قبل با انگیزه هستیم. همچنین فضای دوستانه و هماهنگی در تیم وجود دارد، ما از یکدیگر حمایت و به هم کمک می‌کنیم و من یک عضو عادی این تیم بزرگ هستم.
- تفاوت بازی در پرسپولیس با سایر تیم‌ها را در چه چیزی می‌بینی؟
گولسیانی : تفاوت اصلی که مشهود است جو مثبت و اعتمادبه‌نفسی است که در زمین احساس می‌کنیم که می‌تواند روی هر بازیکنی تاثیر بگذارد. در تیم‌های دیگری که بودم، مشکلاتی را به وجود می‌آوردند و به جزئیات توجه نمی‌کردند. تمام جزئیات در فوتبال مهم است. در پایان فصل حتی یک اشتباه کوچک که در طول فصل مرتکب شده‌اید یا به آن توجه نکرده‌اید، می‌تواند نتیجه نهایی را تعیین کند. اینجا در پرسپولیس تا به حال همه چیز عالی بوده است.
- شما و مرتضی پورعلی‌گنجی بهترین خط دفاع لیگ را از نظر آمار تشکیل داده‌اید. نظرت در این مورد چیست و رمز هماهنگی زودهنگام تو با سایر مدافعان را در چه چیزی می‌بینی؟
گولسیانی : همیشه می‌گویم که ما در پرسپولیس بازیکنانی بسیار باکیفیت و به‌خصوص مدافعان میانی خیلی خوبی داریم. همه آنها رقابت‌طلب هستند و از طرفی شخصیت بزرگی دارند. خوشحالم که تا به حال در دفاع عملکرد خوبی داشته‌ایم.
- پرسپولیس اکنون با اختلاف در صدر جدول حضور دارد؛ چقدر امیدواری بتوانی قهرمانی با پرسپولیس را در لیگ برتر تجربه کنی؟
گولسیانی : نمی‌دانم در آینده چه خواهد شد، بنابراین نمی‌توانم پیش‌بینی در این خصوص داشته باشم. هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است، پس تا آخر باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود.