تعمیرات در خارک با تکیه بر توان متخصصان منطقه انجام می‎شود

رئیس منطقه عملیاتی خارک شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: امروز صفر تا صد کار تعمیرات سیستم‌ها از سوی همکاران منطقه عملیاتی خارک انجام می‌شود.

تعمیرات در خارک با تکیه بر توان متخصصان منطقه انجام می‎شود

رئیس منطقه عملیاتی خارک شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: امروز صفر تا صد کار تعمیرات سیستم‌ها از سوی همکاران منطقه عملیاتی خارک انجام می‌شود.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، عباس رجب‌خانی در جریان بازدید نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی از منطقه عملیاتی خارک گفت: از ۶ منطقه فراساحل این شرکت، منطقه خارک به لحاظ گستردگی و آمار یکی از بزرگ‌ترین مناطق به شمار می‌رود، به‌طوری‌ که تولید آن معادل نصف کل تولید شرکت نفت فلات قاره است، همچنین کارکنان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی فعال در تأسیسات و سکوهای دریایی، چاه‌های نفتی و میدان‌های نفتی در خشکی و دریا توانسته‌اند سختی‌هایی را که در این سال‌ها دشمن تحمیل کرده، پشت سر گذاشته و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.
وی درباره پروژه‌های ‌مهم منطقه مانند مهار گازهای ارسالی به مشعل و انتقال گاز از سکوهای ابوذر و فروزان به جزیره خارک برای تأمین خوراک پتروشیمی توضیحاتی ارائه داد.
 اهمیت کار کارکنان اقماری بر کسی پوشیده نیست
عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اهمیت کار شما بر کسی پوشیده نیست، بنده سختی کار کارکنان سکو را حس کردم و فکر می‌کنم مردم باید بدانند کار در سکو چقدر سخت است. با همین همت و همدلی شما بوده که علی‌رغم جنگ تحمیلی و تحریم کشور توانستیم با موفقیت کارمان را بدون وقفه ادامه دهیم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این کمیسیون درصدد برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی است تا زحمات شما عزیزان دیده شود. هم در حوزه تقنین و هم در حوزه نظارت باید خواسته‌های مردم عزیزمان مورد توجه قرار گیرد و امیدوارم این مجلس و کمیسیون، کارآمدی خود را با نگاه به اولویت کار شما نشان دهد و با نگاه تعاملی حلال مشکلات باشد.
جمیری به اهمیت گزارش‌هایی که از سوی کارشناسان مطرح شد، اشاره کرد و گفت: این نوع اطلاع‌رسانی و آگاهی می‌تواند در آرای ما برای تأیید و یا رد طرح‌ها و لوایح مؤثر باشد.
وی از مسئولان شرکت‌های نفتی در جزیره خارک تقاضا کرد با ارائه خدمات بیشتر به مردم جزیره در حل مشکلات آنها بیش از پیش سهیم باشند.
ناصر ابراهیمی، بخشدار جزیره خارک نیز در این نشست گفت: شرکت نفت فلات قاره ایران از نظر انجام مسئولیت‌های اجتماعی خدمات خوبی را به جزیره ارائه کرده است و تعامل خوبی با رئیس و منطقه
داریم.