اعتبار کارت ورود به جلسه آزمون استعدادهای درخشان

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان خبر داد:

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان تاکید کرد که کسانی که پیش از این کارت ورود به جلسه آزمون استعدادهای درخشان را دریافت کرده اند لازم نیست بار دیگر کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.


رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان تاکید کرد که کسانی که پیش از این کارت ورود به جلسه آزمون استعدادهای درخشان را دریافت کرده اند لازم نیست بار دیگر کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.
به گزارش مهر، فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان در گفتگوی مجازی با خبرنگاران، در باره برگزاری آزمون مدارس سمپاد که پیش از این به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده بود، گفت: امسال ۲۱۳ هزار و ۸۸ نفر در پایه هفتم و
۱۱۷ هزار و ۵۲۸ نفر نیز در پایه دهم ثبت نام کردند که ۱۷۲۲ حوزه امتحانی برای پایه هفتم و ۱۰۸۲ حوزه امتحان برای پایه دهم جهت برگزاری آزمون در نظر گرفته شده است. قرار است از بین شرکت کنندگان، ۱۷ هزار و ۳۲۷ نفر در پایه هفتم و ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در پایه دهم پذیرش
شوند.
وی بیان کرد: پیش از آن برای آزمون قبلی تعدادی از دانش آموزان کارت ورود به جلسه را دریافت کردند که این دانش آموزان همچنان
کارت هایشان معتبر است. اما اگر دانش آموزانی این کارت را دریافت نکردند زمانی که سامانه فعال شد می توانند برای دریافت کارت اقدام کنند.
مهاجرانی در ادامه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی زمان برگزاری آزمون اشاره کرد و بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی که اعلام می‌کنیم برای همه دانش آموزان الزامی است.امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با توجه به افزایش حوزه های امتحانی آزمون با کمترین مسئله برگزار شود.
وی به همراه داشتن ماسک توسط دانش آموزان برای شرکت در این آزمون را الزامی عنوان کرد و گفت: دانش آموزان لازم است که حتماً وسایل شخصی مانند خودکار و پاک کن به همراه داشته باشند.علیرغم اینکه پذیرایی شامل آب معدنی و … پیش بینی شده اما به علت رعایت بهداشت پیشنهاد می کنیم نوشیدنی به همراه خودشان داشته باشند.استفاده از شیلد هم اختیاری است.
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان اظهار کرد: فرایند اعلام نتایج زمان می‌برد و ما سعی می‌کنیم تا شهریور نتایج را اعلام کنیم.البته این به شرطی ایت که کار در همه حوزه ها بدون مشکل پیش برود و شاهد یک اعلام نتیجه به موقع باشیم.
مهاجرانی با اشاره به اینکه کسانی که کارت آزمون در تاریخ قبلی را دریافت کرده اند لازم نیست دوباره کارت ورود به جلسه را دریافت کنند بیان کرد: آزمون پایه هفتم ۹ مرداد و آزمون پایه دهم ۱۰ مرداد برگزار می‌شود و ایرادی ندارد اگر تاریخ برگزاری کسانی که پیش‌تر کارت ورود به جلسه را دریافت کرده اند با این تاریخ‌ها متفاوت است. مهم این است که همه
 دانش آموزان کارت ورود به جلسه را داشته باشند.