دوره فرهنگی‌آموزشی دانشجویان بین‌الملل برگزار می‌شود

طی تفاهم‌نامه سازمان امور دانشجویان و دانشگاه علامه؛

سازمان امور دانشجویان و دانشگاه علامه طباطبائی برای برگزاری دوره فرهنگی-‌آموزشی دانشجویان بین‌الملل تفاهم‌نامه‌ امضا کردند.




سازمان امور دانشجویان و دانشگاه علامه طباطبائی برای برگزاری دوره فرهنگی-‌آموزشی دانشجویان بین‌الملل تفاهم‌نامه‌ امضا کردند.
به گزارش سازمان امور دانشجویان، مراسم امضای تفاهم‌نامه برگزاری دوره فرهنگی- آموزشی دانشجویان بین‌الملل با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، محمدجواد سلمانپور معاون بورس و اعزام دانشجویان در محل جلسات این سازمان برگزار شد.
داداش پور در این مراسم اظهار داشت‌: بی شک حضور دانشجویان بین‌الملل در این دوره موجب تقویت و رشد فکری و قوای اندیشه آنان و نیز آشنایی دانشجویان بین‌الملل با یکدیگر می‌شود.
معاون وزیر علوم ایجاد شبکه میان دانشجویان بین‌الملل را لازم دانست و گفت: دانشجویان بین‌الملل سرمایه‌های عظیم کشور و سفیران ایران در کشورهای خود هستند و تقویت گفتمانی این دانشجویان یکی از اهداف سازمان امور دانشجویان است.
معتمدی نیز در این جلسه گفت: تلاش دانشگاه علامه طباطبائی در برگزاری هرچه بهتر این دوره و ایجاد اوقاتی مفید و پربار به همراه جذابیت‌های تفریحی برای دانشجویان بین‌الملل است و امیدواریم این سفیران با توشه‌های علمی و فرهنگی عمیقی به کشور خود بازگردند.
سلمانپور نیز درباره این دوره گفت: این دوره آموزشی‌فرهنگی یکی از راه‌های نزدیک شدن  به اهداف تربیتی و نشاط فکری است. دانشجویان با گفت‌وگوهای معرفتی و اندیشه‌ورزانه با یک‌دیگر در حضور اساتید، منظومه ذهنی و معرفتی خود را ارتقا می‌بخشند و در ضمن آن فرصت آشنایی و پیوند ایمانی با یک‌دیگر را فراهم می‌کنند.