کلاس‌های عملی دانشگاه آزاد اسلامي تابستان برگزار می‌شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامي:

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کلاس‌های عملی دانشگاه‌ با توجه به شهریه دریافت شده از دانشجویان برای این کلاس‌ها، قطعا فصل تابستان برگزار می‌شود.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کلاس‌های عملی دانشگاه‌ با توجه به شهریه دریافت شده از دانشجویان برای این کلاس‌ها، قطعا فصل تابستان برگزار می‌شود.
محمد مهدی طهرانچی طهرانچی در گفت و گو با ایرنا در پاسخ به روند برگزاری کلاس‌های عملی اظهار داشت: کلاس‌های عملی دانشگاه  آزاد اسلامی در تابستان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: پیش از کرونا کلاس‌های عملی با ۱۵ دانشجو برگزار می‌شد؛ اما در شرایط فعلی ۳ تا ۵ دانشجو در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامي اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های عملی با شیوه جدید هزینه بسیار بالایی برای دانشگاه خواهد داشت.اما دانشگاه آزاد اسلامی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به تعهدات خود عمل می کند.
طهرانچی توضیح داد: مقرر شده بود کلاس‌های عملی در تابستان برگزار شود، به همین دلیل همزمان با امتحانات برگزار نشد، اما قطعا  کلاس ها برگزار خواهد شد.
وی همچنین اظهار داشت: در شرایط فعلی هزینه دانشگاه به اندازه دوره حضوری و حتی بیشتر است. زیرا اساتید به همان میزان دستمزد دریافت کردند و حتی برای آموزش دوره های آموزش مجازی و زیر ساخت آنها نیز هزینه شد.
وی در خصوص ترم آینده اظهار داشت: آموزش مجازی سطح یک را گذراندیم و حالا باید وارد آموزش مجازی سطح ۲ شویم؛ به این معنا که روش‌های این نوع آموزش را ارتقا دهیم.
طهرانچی اظهار داشت: برای سال آینده برنامه آموزشی به طور کلی برای دروس نظری و عملی کاملا متفاوت خواهد بود.آموزش مجازی و عملی (ترکیبی) طبق برنامه ریزی با روش جدید طراحی می‌شود.