گرمای شدید هوا و کمک به مردم جنوب کشور

این هفته در سراسر کشور به صورت چشمگیری شاهد افزایش دمای هوا هستیم و گرما در مناطق جنوبی کشور بعضاً به ۵۰ درجه هم می رسد. اگرچه هزار و یک برنامه و راهکار برای جلوگیری از این دمای طاقت فرسا در عرصه محیط زیست وجود دارد، اما وقتی به حاصلی مطلوب می رسیم که بذری مرغوب و به موقع کاشته باشیم.

گرمای شدید هوا و کمک به مردم جنوب کشور

 


این هفته در سراسر کشور به صورت چشمگیری شاهد افزایش دمای هوا هستیم و گرما در مناطق جنوبی کشور بعضاً به 50 درجه هم می رسد. اگرچه هزار و یک برنامه و راهکار برای جلوگیری از این دمای طاقت فرسا در عرصه محیط زیست وجود دارد، اما وقتی به حاصلی مطلوب می رسیم که بذری مرغوب و به موقع کاشته باشیم.
کشور به لحاظ معیارها و استانداردهای محیط زیستی بدون تعارف رها شده است. از آتش سوزی های زاگرس تا جنگل خواری های شمال و برداشت غیرمجاز آب و کوه خواری و معدن خواری های متعدد همه و همه درحال تغییر و نابودی اقلیم حیات بخش سرزمین ایران هستند. اما چون همواره نگاه و عملکرد ما براساس مدیریت کوتاه مدت است، این مسائل به چشم نمی آید و کسی به آن توجه نمی کند.
درهمین رابطه ماهم مجبوریم درمورد وضعیت بحرانی گرما و کمبود آب و قطعی برق نیز به صورت کوتاه مدت سفارش و توصیه کنیم تا مردم به داد یکدیگر برسند و با مدیریت مصرف خود در این فصل گرما زندگی را برای دیگر هموطنان در مناطق خشک و بی آب کمی تهسیل نمایند.
مصرف برق در این ایام به شدت افزایش یافته و طبیعی است که برای رفاه حالمان از وسایل سرمایشی استفاده کنیم. اما اگر در روز یک ساعت، فقط یک ساعت به نیت مردم جنوبی کشورمان کولرهای گازی و آبی را خاموش کنیم و یا در ساعات پیک مصرف برق چند لامپ خانه را خاموش نگهداریم کمک بزرگی درجهت برق رسانی به مردم در مناطق جنوبی کشور
خواهیم داشت.