اصلاح و ارتقای سطوح پایین ساختار سازمانی شرکت انتقال گاز ایران از اولویت‌ها است

مدير مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران:

مدير مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران: اصلاح و ارتقای سطوح پایین ساختار سازمانی شرکت انتقال گاز ایران از اولویت‌ها است



همدان-محبوبه یادگاری
مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران با حضور در منطقه ۷ عملیات انتقال گاز، اصلاح و ارتقای سطوح پایین ساختار سازمانی شرکت انتقال گاز ایران را از اولویت‌های کاری خود بیان کرد.
به‌ گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ولی‌الله دینی، در نشست با مسئولان این منطقه و جمعی از مدیران ارشد شرکت انتقال گاز ایران، با بیان این مطلب، اظهار داشت: منطقه ۷ عملیات انتقال گاز نقش بسزایی در پیشبرد اهداف شرکت ملی گاز ایران ایفا می‌کند که شایسته است از تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمات بی‌وقفه کارکنان این منطقه عملیاتی قدردانی شود.
وی ادامه داد:با توجه به جایگاه استراتژیک این منطقه و انتقال مستمر و پایدار گاز به شهرها و روستاهای سردسیر غرب کشور از یک سو و رشد و توسعه مراکز بهره‌برداری تأسیسات تقویت فشار گاز این منطقه عملیاتی در آینده از سوی دیگر، اهمیت لزوم توجه بیشتر به ساختار سازمانی این منطقه در اولویت قرار می‌گیرد.
دینی در ادامه، افزود: اصلاح و ارتقای سطوح پایین ساختار سازمانی شرکت انتقال گاز ایران و به تبع آن، منطقه ۷ عملیات انتقال گاز جزو اولویت‌های کاری است که در این زمینه برنامه‌هایی در دست اقدام است.
مدير مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: توسعه ساختار سازمانی، غنی سازی شغلی و ساماندهی نیروهای قراردادی از جمله امور مهمی است که به منظور رفع مشکلات منطقه ۷ عملیات انتقال گاز در دستور کار قرار دارد.
در ادامه جلسه، حسین سروری‌فخر، سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت انتقال گاز ایران نیز طی سخنانی گفت: تلاش برای رفع دغدغه‌های مناطق انتقال گاز بویژه منطقه ۷ عملیات انتقال گاز در حوزه منابع انسانی مورد تأکید است؛ چراکه سرمایه‌های انسانی در هر سازمان از جایگاه ویژه‌ای به منظور افزایش بهره‌وری و کسب تعالی سازمانی برخوردارند.
در ادامه، مهدی زارع، مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز نیز در سخنانی اظهار داشت: این منطقه عملیاتی بالاترین نرخ رشد و توسعه در بین سایر مناطق انتقال گاز را داراست.
وی در ادامه، افزود: این منطقه عملیاتی در حال حاضر با بهره مندی حدود ۵۰۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال گاز معادل ۱۴ درصد کل خطوط لوله انتقال گاز کشور، دارای ۸ مرکز بهره‌برداری خطوط لوله گاز، ۴ تأسیسات تقویت فشار گاز، یک ایستگاه اندازه‌گیری صادراتی و ۴ ایستگاه کنترل فشار گاز است که با توجه به رشد و توسعه منطقه در سال‌های آتی در  بخش‌های مختلف به ویژه افزایش احتمالی ۹ تأسیسات تقویت فشار گاز مستلزم پویائی و تلاش مستمر همکاران در تمامی بخش‌ها است.
در ادامه، مدیر مهندسی‌ ساختار شرکت ملی گاز ایران و هیأت همراه از ایستگاه اندازه‌گیری گاز نفت‌شهر واقع در این منطقه عملیاتی بازدید کردند و از نزدیک در جریان چگونگی روند صادرات گاز  و همچنین مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.