بازی با الجزایر واقعیت فوتبال ایران را نشان داد

ناصر ابراهیمی سرمربی اسبق تیم ملی:

ناصر ابراهیمی سرمربی اسبق تیم ملی: بازی با الجزایر واقعیت فوتبال ایران را نشان داد



ناصر ابراهیمی سرمربی اسبق تیم ملی درباره دیدار تیم ملی کشورمان مقابل الجزایر گفت: شکست در بازی‌های دوستانه هیچ ایرادی ندارد اما به اعتقاد من دیدار مقابل الجزایر واقعیت فوتبال ایران را به نمایش گذاشت.
ابراهیمی در خصوص بازی‌های دوستانه تیم ملی گفت: در فدراسیون فوتبال هیچ فرد با تجربه‌ایی مشاوره نمی‌دهد. برای انتخاب حریف تدارکاتی ملاک‌هایی وجود دارد که ما هیچ کدام از آنها را رعایت نمی کنیم و بدون هدف با تیم ها بازی می کنیم.
ابراهیمی تاکید کرد: شکست در دیدار دوستانه ایرادی ندارد و این بازی‌ها برای برطرف کردن نقاط ضعف در نظر گرفته می‌شود اما شرایط ما کمی متفاوت است. به نظر می‌رسد از روی نداشتن حریف مجبور به دیدار با الجزایر می‌شویم. همچنین در صحبت‌های ملی‌پوشان متوجه می‌شویم شرایط اردو قطر اصلا خوب نیست و همه این مسائل نشان از واقعیت فوتبال ایران دارد.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: واقعیت فوتبال ایران بسیار تلخ است و هیچکس دلش برای تیم ملی و حضور این تیم در جام جهانی نمی‌سوزد. برخی در هیات رییسه فقط به دنبال مطرح کردن نام خود بودند و برخی هم در فدراسیون فوتبال فقط به دنبال منافع شخصی هستند. همه این مسائل دست به دست هم دادند تا امروز شاهد بدترین آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی باشیم.