عمان و روسیه ، مقصد صادرات کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

استاندار کهگیلویه وبویراحمد: عمان و روسیه ، مقصد صادرات کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود

عمان و روسیه ، مقصد صادرات کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود

 


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمان و روسیه مقصد صادرات استان خواهند بود.
به گزارش مهر، علی احمدزاده در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: اقدامات خوبی در زمینه صادرات محصولات استان به عمان صورت گرفته که در آینده عملی شده و آماده کردن تولیدات و محصولات صادراتی به کشور عمان و روسیه به عنوان کشورهای مقصد محصولات استان مورد تاکید است.وی با بیان اینکه استان در زمینه‌هایی استعداد، امتیازات و تولیداتی دارد، ابراز داشت: در شرایطی که جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بیست و دومین جام جهانی «۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱» در کشور قطر برگزار می‌شود، باید از این موقعیت استفاده کنیم.
استاندار گفت: استان در بخش کشاورزی محصولاتی از جمله سیب، لیمو و مرکبات، گل رز، آب معدنی و تولیدات صنایع دستی و شوینده‌ها را به کشور قطر صادر کرد که می‌تواند گامی در جهت تعمیم روابط و بازگشایی مسیر، بازاریابی و شناساندن توانمندی‌های استان شود.
احمد زاده با بیان اینکه باید فرهنگ صادرات، تولید، درآمدزایی و اشتغال در استان تقویت و رونق بگیرد، افزود: در خصوص تولیدات استان از مصرف درون استانی به برون استانی و حتی فرا ملی فکر کنیم و باید به فکر ایده و طرح‌های نو و دانش بنیان باشیم.
استاندار با تاکید بر اینکه از سرمایه گذاران به خوبی استقبال می‌کنیم و حامی آنها هستیم، اظهار کرد: مدیران با تفکر نو برای رشد اقتصادی در ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال پایدار از امروز همه پای کار باشند چون می‌خواهیم طرحی نوین را پایه گذاری کنیم.
احمد زاده گفت: مدیران و فرمانداران، متولیان، صاحبان و دانشمندان حوزه اقتصادی هر ایده و فکری نو و دانش بنیان برای تحول در بخش اقتصادی استان دارند آن را ارائه دهند تا در حوزه اشتغال و تولید استان به کار گرفته شود.
استاندار گفت: در بخش‌های اقتصادی هدفگذاری باید واقعی باشد و بر حسب توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و استعدادهای استان کار کرد تا بتوانیم گام به گام به پیش برویم.