اتصال شبکه آبرسانی محله رهنان به خط انتقال آب خیابان شهید فهمیده شهر اصفهان

به منظور بهبود شرايط آبرساني و تقویت فشار آب در تابستان ، شبکه آبرساني كم فشار محله رهنان به خط انتقال ۸۰۰ میلی متر خیابان شهید فهمیده شهر اصفهان متصل شد.

 



اصفهان-راعی
به منظور بهبود شرايط آبرساني و تقویت فشار آب در تابستان ، شبکه آبرساني كم فشار محله رهنان به خط انتقال 800 میلی متر خیابان شهید فهمیده شهر اصفهان متصل شد.
در اين عملیات با اجرای 156 متر لوله چدنی با قطر 300 میلیمتر و اتصال آن به خط آبرسانی800 میلی متر خیابان شهید فهمیده، تمام خطوط آبرسانی خیابان‎های کهندژ، شهید مطهری و شریف رهنان با قطرهای 100، 150 و 200 میلیمتر در یک چرخه قرار گرفتند تا فشار آب در این منطقه متعادل شود.
در  این عمليات همچنین 5 دستگاه  والو گيربكسي با قطرهای 150، 200 و 300 میلی متر نیز به علت فرسودگی تعويض و یک عدد شير هوا نیز نصب شد‌.
شایان ذکر است، این عملیات توسط گروه مدیریت بحران آبفای استان اصفهان و با همکاری کارکنان رسیدگی به حوادث آبفای منطقه 3 شهر اصفهان انجام گرفت.
گفتنی است؛ در عملیاتی دیگر به منظور رفع مشکل کمبود فشار آب در محدوده آبفای منطقه 5 شهر اصفهان، والو فرسوده آب 250 میلی متر خیابان امین عرب توسط کارکنان رسیدگی به حوادث این منطقه تعویض شد.