امضای ۱۲ سند همکاری و یادداشت تفاهم بین ایران و عمان

«رئیسی» در کاخ العلم مسقط؛مورد استقبال رسمی «آل سعید» قرار گرفت؛

مراسم استقبال رسمی «هیثم بن طارق آل سعید» سلطان عمان از رئیس جمهور کشورمان در کاخ العلم برگزار شد.

امضای ۱۲ سند همکاری و یادداشت تفاهم بین ایران و عمان

 

 مراسم استقبال رسمی «هیثم بن طارق آل سعید» سلطان عمان از رئیس جمهور کشورمان در  کاخ العلم برگزار شد.
به گزارش  ایرنا، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» که به منظور دیداری رسمی به عمان سفر کرده است، در کاخ العلم مورد استقبال رسمی «هیثم بن طارق آل سعید» سلطان این کشور قرار گرفت.در مراسم استقبال رسمی، پس از قرار گرفتن رئیس جمهور و سلطان عمان در جایگاه مخصوص، سرود ملی دو کشور نواخته شد و سپس رؤسای دو کشور از یگان تشریفات حاضر در مراسم سان دیدند و مقامات همراه را به یکدیگر معرفی کردند.
در این مراسم به افتخار رئیس جمهور کشورمان و هیأت عالی‌رتبه همراه وی ۲۱ گلوله توپ شلیک شد.
پس از استقبال رسمی سلطان عمان از آیت‌الله رئیسی، ابتدا مذاکرات مشترک هیأت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار می‌شود و سپس رؤسای دو کشور با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
 امضای ۱۲ سند همکاری و یادداشت تفاهم بین ایران و عمان
۱۲ سند همکاری و یادداشت تفاهم بین دو کشور ایران و عمان به امضای وزرای امور خارجه، صمت، راه و شهرسازی، نفت و رئیس سازمان توسعه تجارت رسید.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پس از استقبال «هیثم بن طارق آل سعید» سلطان عمان در فرودگاه مسقط و کاخ العلم از سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران،
 ۱۲ سند همکاری و یادداشت تفاهم بین دو کشور در زمینه‌های انرژی، حمل و نقل، همکاری‌های صنعتی و مبادلات تجاری، امضا شد. این تفاهم‌نامه‌ها به امضای وزرای امور خارجه، صمت، راه و شهرسازی، نفت و رئیس سازمان توسعه تجارت رسید.