پرسپولیس دوست ندارد نایب قهرمانی را از دست بدهد

پرسپولیس- شهر خودرو؛

رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال امشب به صورت همزمان برگزار می‌شود و استقلال قهرمان زودهنگام فصل میهمان تیم مس رفسنجان است و پرسپولیس به مصاف تیم قعرنشین لیگ برتر می رود.

پرسپولیس دوست ندارد نایب قهرمانی را از دست بدهد


 

رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال امشب به صورت همزمان برگزار می‌شود و استقلال قهرمان زودهنگام فصل میهمان تیم مس رفسنجان است و پرسپولیس به مصاف تیم قعرنشین لیگ برتر می رود.
مهم ترین مساله این هفته همان تعیین
 تیم های سقوط کرده و احتمالا تعیین نایب قهرمان لیگ برتر است.
 پرسپولیس- شهر خودرو
این بازی شاید برای یحیی گل محمدی سرمربی محروم پرسپولیس یک دیدار دراماتیک محسوب شود او مقابل تیمی قرار می گیرد که زمانی سرمربی اش بود و در نهایت با موافقت مدیران این باشگاه توانست مجوز حضور در پرسپولیس را بگیرد. شهر خودرو با گل محمدی نتایج خوبی در گذشته به دست آورد و اکنون در آستانه سقوط است در واقع شاید گل محمدی حکم سقوط این تیم را امضا کند! شهر خودرو برای بقا امید کمی دارد زیرا باید منتظر شکست خوردن نفت مسجدسلیمان و فجر در دو بازی دیگر باشد و خودش هم پرسپولیس و فولاد خوزستان را شکست بدهد!
 سرخپوشان تهرانی بعد از بازی  نیمه تمام در تبریز در ورزشگاه آزادی میزبان آخرین تیم جدول هستند که به نوعی تمامی رکوردهای منفی فصل را از آن خود کرده است.پرسپولیس دوست ندارد نایب قهرمانی را در این فصل از دست بدهد و بنابراین باید در این بازی سه امتیاز را بگیرد وگرنه ممکن است در پایان فصل پایین‌تر از سپاهان قرار بگیرد.  شهر خودرو هفته گذشته سه گل از سپاهان خورد و بعید است بتواند حرف زیادی برای گفتن مقابل پرسپولیس هم داشته باشد، هرچند  سرخپوشان از شرایط مالی باشگاه گلایه دارند. مسابقه رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
 مس رفسنجان - استقلال
بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی پر گل و جذاب از کار درآمد و در نهایت مس 3 بر 2 شکست خورد و این هفته مسی ها انگیزه زیادی برای مسابقه با قهرمان فصل دارند. تیمی بدون شکست که احتمالا برایشان تونل افتخار هم در رفسنجان زده می شود. شاگردان ربیعی انگیزه  زیادی دارند تا شاید اولین شکست فصل را به بهترین استقلال تاریخ از نظر نتیجه گیری تحمیل کنند.مس اگرچه در رده ششم جدول لیگ ایستاده اما 37 گل زده دارد و فقط یک گل کمتر از استقلال به ثمر رسانده .
از سویی دیگر گادوین منشا آقای گل رقابت های این فصل انگیزه زیادی دارد که مقابل استقلالی ها خودی نشان بدهد. او سابقه بازی در استقلال را هم دارد. با این حال ساختار دفاعی مستحکم آبی پوشان گلزنی به این تیم را خیلی سخت کرده است.
استقلالی ها می خواهند به امتیاز 70 برسند  و یک رکورد منحصر به فرد دیگری از خود به جا بگذارند. زیرا هیچ کدام از
قهرمان های لیگ برتر فصول گذشته بیش از 67 امتیاز نگرفته اند. برای این مسابقه فقط 750 بلیت قرار است فروخته شود که به نظر رقم بسیار کمی برای
 مسابقه ای است که در آن قهرمان فصل هم حضور دارد.