نان سنتی به هیچ‎وجه گران نمی‌شود

معاون اقتصادی گلستان:

گلستان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان بر عدم افزایش قیمت نان سنتی تحت هیچ شرایطی تاکید کرد.


گلستان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان بر عدم افزایش قیمت نان سنتی تحت هیچ شرایطی تاکید کرد.
به گزارش ایسنا،سیدمحمد دهنوی در جلسه ستاد مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها با اشاره به اینکه برای یک میلیون و ۹۲۲ هزار نفر در استان در دهک‌های مختلف یارانه اخیر واریز شده است، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ میلیون تراکنش بانکی برای یارانه ها در استان انجام شده است.
وی با بیان اینکه ممکن است به دلایل مختلف برای برخی یارانه واریز نشده باشد، افزود: راه‌های پیگیری آن از طریق رسانه ملی بارها اعلام شده و از طریق روابط عمومی استانداری بازهم اعلام خواهد شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه آنچه ما مکلف هستیم این است که بازار را بر اساس همان قیمت‌های رسمی که دولت اعلام کرده مدیریت کنیم، خاطرنشان کرد: دولت به استانداران تفویض اختیار کرده که مجاز هستند بین ۱۰ تا
 ۱۵ درصد پایین‌تر از قیمت مصوب کشوری نسبت به تعیین قیمت‌ها اقدام کنند.
دهنوی با اشاره به اینکه به شدت نظارت‌ها بر بازار افزایش پیدا کرده و تیم‌های برخوردی با تخلف افزایش یافته است، ادامه داد: در حال حاضر ذخیره مناسب برای نهاده‌ها وجود دارد و مجوز واردات نیز اخذ شده و از این نظر نیز مشکلی نداریم.
وی با بیان اینکه مسئولیت اصلی تنظیم بازار با سازمان جهاد کشاورزی است و دستگاه‌های دیگر اقدامات تکمیلی را در دستور کار دارند، تصریح کرد: قیمت نان سنتی به هیچ عنوان افزایش نخواهد یافت که دستور رئیس جمهور است و ما نیز اجرا خواهیم کرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: همچنان بر ممنوعیت خروج گندم از استان اصرار داریم و اجرایی خواهیم کرد.