افزایش تعاملات سازنده با سازمان‌های ذینفع و ارتقای کیفیت امور محوله؛ جزو اولویت های منطقه۷عملیات انتقال گاز

مدیر منطقه۷عملیات انتقال گاز:

مدیر منطقه۷عملیات انتقال گاز، افزایش تعاملات سازنده با سازمان‌های ذینفع و ارتقای کیفیت امور محوله را جزو اولویت‏های کاری این منطقه برشمرد .



همدان- مجید ملکیان
مدیر منطقه۷عملیات انتقال گاز، افزایش تعاملات سازنده با سازمان‌های ذینفع و ارتقای کیفیت امور محوله را جزو اولویت‏های کاری این منطقه برشمرد .
به گزارش روابط عمومی منطقه ۷عملیات انتقال گاز، نشست مشترک مدیران حوزه نفت و گاز استان کرمانشاه متشکل از منطقه۷عملیات
 انتقال گاز،  شرکت گاز استان کرمانشاه ، شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه ، شرکت نفت و گاز غرب ، بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور و شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت غرب کشور به میزبانی این منطقه عملیاتی برگزار شد .
در این نشست زارع مدیر منطقه۷عملیات انتقال گاز در سخنانی اظهار داشت : با یاری الهی ، تلاش کارکنان این منطقه عملیاتی و تعاملات مفید و موثر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه صنعت نفت و گاز غرب کشور در فصل زمستان سال گذشته هیچگونه خللی در انتقال پایدار ، پاک و مستمر
 گاز طبیعی به شهرها و روستاهای سردسیر غرب کشور ایجاد نگردید .
مدير منطقه۷عملیات انتقال گاز در ادامه افزود:شناسایی نقاط قوت عملکردی درجهت بهبود و شناسایی نقاط ضعف به منظور رفع نمودن آنها و همچنین افزایش تعاملات سازنده با سازمان‌های ذینفع و ارتقای کیفیت
 امور محوله جزو اولویت های کاری این منطقه عملیاتی بوده و یکی از مهمترین اهداف برگزاری اين نشست استفاده از پتانسیل‏های مشترک و تشریک مساعی با هدف افزایش بهره وری سازمانی می باشد .
در ادامه این نشست شهبازی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه ضمن تشکر از برگزاری این برنامه ، برگزاری چنین نشست‏هایی را در راستای تسهیل تحویل و تحول پروژه های مربوطه بسیار موثر دانست .
در ادامه یاسمی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده نفتی منطقه کرمانشاه نیز در سخنانی اظهار داشت: ابتکار نشست مشترک مدیران حوزه نفت و گاز هم افزایی سازمانی را به دنبال خواهد داشت.
رضایی مدیر عامل شرکت نفت و گاز غرب نیز در ادامه این نشست در سخنانی بر ضرورت نشست‎های مشترک ، مستمر ، برنامه‏ریزی شده و هدفمند در جهت رفع چالش‏های مرتبط با نیروی انسانی تاکید کرد .
سربازی مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت نیز در این نشست
با بیان سخنانی اظهارداشت: تنظیم تفاهم نامه های مشترک بین شرکت‎های تابعه منطقه‎ای ضامن اجرای مناسب تصمیمات مشترک خواهد بود.
همچنین در این نشست؛ کیانی رئیس بهداشت و درمان صنعت
 نفت غرب نیز با بیان مطالبی اظهار کرد: رضایتمندی و پاسخگویی در زمینه بهداشت و درمان کارکنان صنعت نفت و گاز غرب کشور از مهمترین اهداف این سازمان است که با برگزاری چنین جلسات مشترکی این مهم تقویت خواهد شد.