شهردار قدس: اصلاح و رفع خاموشی بوستان‌ها و معابر شهرقدس در حال اجراست

شهردار قدس: اصلاح و رفع خاموشی بوستان‌ها و معابر شهرقدس در حال اجراست


شهرستان قدس-مژگان علیقارداشی
مهندس سعید شهلی شهردار قدس با تاکید بر اهمیت وجود روشنایی و مزایای آن در بوستان‌ها و معابر سطح شهر، از تداوم اصلاح و رفع خاموشی بوستان‌های سرخه حصار، شاهد و تندرستی و همچنین بلوار شهید اصغری و میدان مادر توسط اداره زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس خبرداد.
مهندس شهلی گفت: در طرح احیای بوستان‌ها و فضای سبز شهری یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های این امر اصلاح و تامین روشنایی این فضاها می‌باشد.چرا که وجود روشنایی کافی علاوه بر ارتقای سیمای شهری، موجب ارتقای امنیت و آرامش روانی شهروندان نیز می‌شود.
وی افزود: وجود روشنایی خیابان‌ها و معابر شهر نیز از این قاعده مستثنی نیست و می‌بایست مشکلات روشنایی تمامی معابر با در نظر گرفتن اولویت مرتفع گردد. اگرچه در حوزه معابر، تامین روشنایی بلوارها و میادین بر عهده شهرداری است.شهردار قدس عنوان کرد:خوشبختانه جهت اجرای این طرح اعتبار قابل توجهی تخصیص داده شده که به صورت مرحله به مرحله اجرایی خواهد شد.شهلی خاطرنشان کرد:در همین راستا، اصلاح و رفع خاموشی بوستان‌های سرخحصار، شاهد و تندرستی و همچنین بلوار شهید اصغری و میدان مادر توسط اداره زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس انجام شد.