آمادگی ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی برای خدمات دهی به مسافران نوروزی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان:

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از آمادگی ۲۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی این استان جهت پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

 


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از آمادگی ۲۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی این استان جهت پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.
ایوب کرد در گفت و گو با ایسنا ، با بیان اینکه بر اساس برنامه‎ریزی‎های انجام شده برای انجام سفرهای نوروزی تلاش داریم با ارائه بهترین خدمات میزبان شایسته برای مسافران نوروزی باشیم، اظهار داشت: برای ارتقای سطح خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای نظارت ویژه‌ای بر عملکرد مجتمع ها انجام می‎شود.
وی ارائه خدمات متمرکز و مناسب،کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، جلوگیری از پراکندگی واحد های خدماتی در طول جاده ها و تمرکز آن‎ها در یک مکان، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز، کاهش میزان تصادفات جاده ای و افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده ها، ایجاد بستر مناسب جهت اشتغالزایی و
فراهم سازی امکانات مناسب در جهت گسترش فرهنگ اقامه نماز را از جمله اهداف مهم در راه اندازی
مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی عنوان کرد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همکاران ما  در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس های بهداشتی، فروشگاه، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع ها و رعایت کامل دستورالعمل‎های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا مورد بررسی قرار می‎دهند تا مسافران گرامی با خیال آسوده از خدمات آنها بهره مند شوند.
وی افزود: نظر به اهمیت عملکرد مجتمع های رفاهی بین راهی کارگروه ویژه ای از دستگاه‎های نظارتی نظیر اماکن، تعزیرات، استاندارد، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ،ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی از ۱۵اسفند ماه  با مشارکت این اداره کل تشکیل شده واقدامات نظارتی خود را آغاز کرده اند ، و این نظارت ها تا پایان طرح نوروزی به صورت روزانه صورت می‎گیرد .