وزیر کار: حواشی ایجاد شده به دنبال عزل برخی مدیران ناکارآمد طبیعی است

وزیر کار: حواشی ایجاد شده به دنبال عزل برخی مدیران ناکارآمد طبیعی است

 


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه از پرانتصابات‌ترین وزارتخانه‌های کشور است و حواشی ایجاد شده به دنبال عزل برخی مدیران ناکارآمد را طبیعی می‌دانیم.
به گزارش خبرگزاری مهر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الله عبدالملکی» در سی و دومین همایش سالیانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با موضوع تحول حکمرانی و تمدن اسلامی با پشتوانه مردمی، با بیان اینکه رسانه‌های خارجی درصدد نا امیدی مردم از حاکمیت و دولت هستند، اظهار دانست: مبارزه با فساد در دولت به صورت ویژه مورد توجه است و در حال حاضر در وزارت مردم در حال بررسی بیش از
 ۳۰۰ پرونده فساد هستیم.
وی با بیان اینکه خود را از بدنه جنبش دانشجویی می‌دانم، گفت: معتقدم حضور در محافل دانشگاهی فرصت مغتنمی برای شنیدن دغدغه‌ها و مطالبات جوانان است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در مسیر تحولات و نقش‌آفرینی آحاد مردم برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد تأکید
 رهبر معظم انقلاب، جوانان و به‌ویژه جامعه دانشگاهی دغدغه مند و متعهد، نقش پر رنگی دارند.
عبدالملکی، رفاه مردم را از دیگر برنامه‌های تحولی و راهبردی دولت عنوان کرد و گفت: رفع موانع تولید و اشتغال در کشور در کنار توجه ویژه به اقشار آسیب‌پذیر به تحقق این امر کمک می‌کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یکی از اقدامات اساسی ما سالم‌سازی نظام مدیریتی وزارتخانه است، تأکید کرد: بخش زیادی از مدیران، مدیران گام دوم نیستند و بر اساس تعهدی که به ریاست محترم جمهوری داده‌ایم باید انقلابی بودن، کارآمد بودن، پاک دستی، فساد ستیزی و مردمی بودن را در انتصابات ملاک قرار دهیم.
عبدالملکی بیان‌داشت: ارزیابی مستمری از عملکرد مدیران وزارت مردم وجود دارد و اجازه نخواهیم داد تداوم ناکارآمدی سیستم اداری به اعتماد عمومی ضربه بزند.
وی گفت: زیست بوم ملی اشتغال جمهوری اسلامی ایران بستری برای هماهنگی برنامه‌های اشتغال کشور است و سال آینده نتایج مثبت آن را خواهیم داشت.