علیرغم هیاهوی تبلیغاتی دشمن خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران همواره لنگرگاه ثبات و توسعه منطقه می باشد

سرهنگ تقی زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماسال :

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ماسال در یک دیدار اختصاصی با روزنامه آفرینش گفت: برقراری امنیت در جامعه اصولی است که انصافا همیشه مورد توجه سردار ملکی فرماندهی با درایت نیروی انتظامی گیلان قرار دارد و مرتبا تاکید دارند به آن توجه لازم شود تا رضایتمندی مردم را همیشه به همراه داشته باشیم که البته این امر فقط با مشارکت مردم می تواند موثر واقع گردد.

علیرغم هیاهوی تبلیغاتی دشمن خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران همواره لنگرگاه ثبات و توسعه منطقه می باشد


 


 فرماندهی  نیروی انتظامی شهرستان ماسال  در یک دیدار اختصاصی با روزنامه آفرینش گفت: برقراری امنیت در جامعه اصولی است که انصافا همیشه مورد توجه سردار ملکی فرماندهی با درایت نیروی انتظامی گیلان قرار دارد  و مرتبا تاکید دارند  به آن توجه لازم شود تا رضایتمندی مردم را همیشه به همراه داشته باشیم که البته این امر فقط با مشارکت مردم می تواند موثر واقع گردد.
 همانگونه در حال حاضر مشاهده می شود مردم در این زمینه نقش موثری دارند و تلاش می کنند تا  هر چه بیشتر نظم و امنیت در زندگیشان برقرار باشد .
 سرهنگ تقی زاده فرمانده  نیروی انتظامی ماسال همچنان افزود: باید از حضور و همکاری مستمر مردم تقدیر کنیم که همیشه یارو یاور همکاران ما در نیروی انتظامی هستند. لازم به
یاد آوری است طی 10 ماه گذشته بیش از
صد ها هزار نفر در منطقه با پلیس 110 تماس برقرار کردند و نتیجه این مشارکت مردمی برقراری امنیت
می باشد که همیشه ما استقبال می کنیم .
 سرهنگ تقی زاده همچنان در خصوص ایجاد و حفظ امنیت اشاره کرد و گفت: مردم ما باید در امنیت کامل  زندگی کنند و برای تحقق این امر لازم است با ماموران انتظامی که وظیفه برقراری نظم و امنیت را به دوش دارند همکاری داشته باشند که البته باید یاد آور شوم که از جوانان عزیز
علی الخصوص در دانشگاه ها و میادین ورزشی و جامعه کارگری انتظار بیشتری داریم تا با حضور پررنگ خود با نیروی انتظامی همراهی و همکاری داشته
باشند .
سرهنگ تقی زاده  افزود: وظیفه ما ایجاد محیط مناسب برای رشد فکری و اجتماعی جوانان عزیز است که این موارد می تواند در بقای ارزشهای انسانی بسیار موثر واقع شود چون اگر جوانان ما رها شوند و از امکانات رفاهی یا ورزشی یا امنیتی به دور بمانند احتمال انحراف وجود دارد و اگر خدای ناکرده از مسیر سالم منحرف شوند به بیراهه کشانده می شوند که دودش به چشم جامعه خواهد رفت .
سرهنگ تقی زاده در پایان از همه مردم شریف ماسال  خواست تا هر زمانی با هر مشکل امنیتی رو به رو شدند بلافاصله به ما مراجعه کنند و درب اتاق من همیشه به روی مردم عزیز و مهربان ماسال باز است چون رضایتمندی و تعامل در الویت کار ما قرار دارد .
 رشت - سید اکبر خوشحال