نوراللهی غایب بزرگ ایران مقابل عراق

تست کرونای احمد نوراللهی مثبت شد؛

تست کرونای احمد نوراللهی مثبت شد تا دراگان اسکوچیچ نام کمال کامیابی‌نیا را به جای او به فهرست اصلی تیم ملی اضافه کرد.

نوراللهی غایب بزرگ ایران مقابل عراق

تست کرونای احمد نوراللهی مثبت شد تا دراگان اسکوچیچ نام کمال کامیابی‌نیا را به جای او به فهرست اصلی تیم ملی اضافه کرد.
گفتنی است، روز یکشنبه اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اعلام شد که نام کمال کامیابی نیا به همراه چند بازیکن دیگر در لیست انتظار دراگان اسکوچیچ قرار داشت که روز گذشته ( دوشنبه ) اعلام شد کمال کامیابی نیا هافبک باتجربه پرسپولیس به اردوی تیم ملی فراخوانده شده است.
علت دعوت ناگهانی از کامیابی نیا با وجود حضور بازیکنانی نظیر میلاد سرلک، احمد نوراللهی و سعید عزت اللهی کمی عجیب به نظر می رسید تا اینکه مشخص شد غیبت احمد نوراللهی در بازی با عراق قطعی است و کمال نیز به همین علت به اردو فراخوانده شده است.پیگیری ها نشان می دهد در نمونه گیری تست کرونایی که از بازیکنان تیم ملی به عمل آمده، تست احمد نوراللهی مثبت شده و این بازیکن به ویروس کرونا مبتلاست و به همین دلیل او قادر به همراهی ایران در بازی با عراق نیست.
 بدین ترتیب دراگان اسکوچیچ یکی از مهره های اصلی خود در خط میانی را در اختیار ندارد. نوراللهی در بازی های گذشته یکی از بازیکنان کلیدی ایران در خط میانی بود ولی حالا به دلیل ابتلا به کرونا قادر به حضور در بازی روز پنجشنبه نیست.
باید دید تا پیش از دیدار برابر امارات، تست های بعدی احمد نور منفی خواهد شد یا خیر. در صورتی که کرونای او تا پیش از سفر به امارات همچنان مثبت باشد، او هر دو بازی حساس دورهای هفتم و هشتم از مرحله مقدماتی جام جهانی را از دست خواهد داد و علت دعوت از کامیابی نیا نیز همین مسئله بوده است.نکته مهم اینکه با دعوت از کمال، بازیکنان پرسپولیسی تیم ملی به عدد ۴ می‌رسد تا سرخپوشان پایتخت بیش از مجموع بازیکنان ملی پوش سه تیم لیگ برتری استقلال، فولاد و سپاهان نماینده داشته باشد.