پرسپولیس و ذوب آهن ، باز به هم رسیدند

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛

مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز دوشنبه با انجام ۴ مسابقه آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین مسابقات پرسپولیس در اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رود.

پرسپولیس و ذوب آهن ، باز  به هم رسیدند


 


مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز دوشنبه با انجام ۴ مسابقه آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین مسابقات پرسپولیس در اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رود.
 ذوب آهن - پرسپولیس؛ بازی تکراری با نفرات جدید
ذوب آهن - پرسپولیس؛ دیدار تکراری هفته یازدهم لیگ برتر است . روزی که ذوب آهن در تهران با وجود انجام یک بازی نسبتا خوب با دو گل مغلوب پرسپولیس شد. پرسپولیس  نسبت به آن مسابقه تغییراتی داشته است ، مهم‌ترینش مصدومیت شدید عیسی آل کثیر است و حضور رضا درویش مدیرعامل جدید باشگاه است. پرسپولیس در نیم فصل اول اگر چه به گفته گل‌محمدی مشکلات زیادی مثل نداشتن زمین تمرین داشته اما توانسته سایه به سایه استقلال را تعقیب کند و پشت سر آبی پوشان صدرنشین قرار بگیرند. پرسپولیس در مرحله قبل ویستا توربین دسته اولی را ۴ بر صفر شکست داد و ذوب آهن هم مقابل رایکا بابل با ۳ گل پیروز شد.
 آلومینیوم اراک - سپاهان؛ سخت ترین قرعه
سخت‌ترین قرعه یک هشتم نهایی به نام این دو تیم خورده و یکی از آنها باید در این مرحله با جام خداحافظی کند. دو تیم هفته پیش در آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر باهم مسابقه دادند که آن بازی بدون گل به پایان رسید. آلومینیوم ۶ هفته است که در لیگ برتر برنده نشده ولی سپاهان بعد از دو برد متوالی در اراک متوقف شده بود. نویدکیا بعد از آن تساوی به شدت از بازیکنانش انتقاد کرد و گفت سپاهان جای بازیکن ترسو نیست! او از شاگردانش خواست که جسورتر و نترس تر فوتبال بازی کنند اما خطیبی مدعی بود که در هر دو نیمه برتر از حریف بوده اما اشتباه داوری باعث توقف آلومینیوم مقابل سپاهان شده است.
 مس کرمان - فولاد خوزستان؛ قهرمان وارد می‌شود
فولاد خوزستان در فینال فصل قبل توانست تیم استقلال را در ضربات پنالتی شکست بدهد و به مقام قهرمانی برسد . قرمز پوشان اهوازی اکنون هم قرعه نسبتا خوبی نصیبشان شده و باید به مصاف تیم دسته اولی مس کرمان بروند. هرچند مس زمانی در لیگ برتر بوده و حتی تجربه حضور در آسیا را هم داشته است. مس حریف چغری است که در لیگ دسته اول در رده دوم جدول ایستاده و فقط یک باخت داشته اما فولاد خوزستان که در لیگ قهرمانان آسیا می‌خواهد برای فوتبال کشورمان افتخار کسب کند باید از پس حریف دسته اولی خود بر بیاید هرچند پیروزی در جام حذفی آسان و تضمین شده نیست حتی مقابل تیمی از رده پایین‌تر هرچند فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان به دلیل محرومیت در این بازی روی نیمکت حضور ندارد.