استقرار دانش سازمانی هدفمند در شرکت آغاجاری قابل تقدیر است

در جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی شرکت آغاجاری:

استقرار دانش سازمانی هدفمند در شرکت آغاجاری قابل تقدیر است


اهواز-محمدي
جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی با حضور مدیر ساختار و بهره وری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ،مدیر عامل ،مدیران و روسای ادارات شرکت آغاجاری و همچنین ممیزان شرکت FQC برگزار شد.
در این نشست که با هدف اعلام نتایج ممیزی خارجی شرکت آغاجاری برگزار شد مهندس رجبی سر ممیز شرکت FQC اقدامات شرکت آغاجاری را از زمان استقرار سیستم مدیریت یکپارچه قابل تقدیر دانست و افزود: شرکت آغاجاری در رفع عدم انطباق ها و توصیه ها از بهمن ماه سال گذشته تاکنون عملکرد بسیار مثبتی داشته و این نشان از وجود نگاه سیستمی در بدنه شرکت آغاجاری است.
در ادامه مهندس قضائی پور مدیر عامل شرکت آغاجاری ضمن قدردانی از تلاش‏های تیم ممیزی شرکت آغاجاری را با توجه به تعداد نیروی انسانی ، حجم فعالیت‏ها و گستره جغرافیایی یکی از پیشگامان استقرار سیستم مدیریت یکپارچه دانست و بر بهبود فرآیندها و فعالیت ها در رده های مختلف تاکید کرد.
مهندس پژمان قضائی پور نکات ارائه شده از سوی ممیزان شرکت FQC را بسیار مثبت بر شمرد و افزود:انتقال این نگاه مثبت به سازمان به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم سیستم مدیریت یکپارچه را به تعالی بیشتری برسانیم.
دکتر آبیار رئیس ساختار و بهره وری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تیم مدیریتی شرکت آغاجاری را از برجسته مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب دانست و عنوان کرد: وجود نگاه سیستمی در مجموعه مدیریت این شرکت یکی از شاخص های اصلی  در کسب این موفقیت است.
وی گفت:با توجه به ظرفیت‏های بسیار خوب در شرکت آغاجاری باید آمادگی لازم جهت اخذ و استقرار سیستم های نوین مدیریت یکپارچه را داشته باشد.