تقدیر از اعضای کمیته ارزشیابی آثار علمی در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش

تقدیر از اعضای کمیته ارزشیابی آثار علمی در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش



اهواز-محمدي
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار و از اعضای کمیته ارزشیابی آثار علمی شرکت و اساتید دانشگاهی همکار تقدیر شد.مدیرعامل در این نشست با اشاره به اهمیت کار پژوهشی و تحقیقاتی در پیشبرد اهداف شرکت و رفع چالش‏ها، خواستار تعامل بیشتر شرکت برق منطقه ای خوزستان با جامعه دانشگاهی شد.
محمود دشت بزرگ انجام کار تحقیقاتی و پژوهشی را نیاز امروز در رفع نیازمندی‏های شرکت دانست و بر فراهم کردن زمینه تعامل هدفمند و بیشتر با دانشگاهیان و محققان تاکید کرد.
مدیرعامل در این مراسم همچنین از کیوان خورسند،کیومرث زمانی، لیلی اصلانپور کل بلندی، فاطمه خبازی پور، مرضیه عباد ناصری که تلاش‏های آنها منجر به انتشار سه کتاب شد، قدردانی کرد.
مدیرعامل از دکتر محمود جورابیان استاد دانشگاه شهید چمران اهواز که با کمیته ارزشیابی آثار علمی همکاری داشت و دکتر حجت‏اله سلیمانی به دلیل همکاری در انتشار سه کتاب این شرکت تقدیر کرد.
ارائه برنامه های هفته پژوهش وفناوری و گزارش عملکرد پژوهشی شرکت توسط دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات از دیگر محورهای این نشست بوده است.
از جمله برنامه های دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات جهت بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری، می‏توان به مشارکت در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو به صورت نمایشگاه مجازی و برگزاری کارگاه‏های تخصصی، شرکت در جشنواره تستا در غرفه وزارت نیرو و برگزاری دوره تخصصی "مدیریت دارایی های فکری با رویکرد تجاری سازی" اشاره کرد.