با توجه به دریافت کامل مطالبات؛ وکیل کالدرون پاسخ پرسپولیسی ها را نمی دهد

با توجه به دریافت کامل مطالبات؛ وکیل کالدرون پاسخ پرسپولیسی ها را نمی دهد


در هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار به تساوی دو - دو رسید تا ۱۶ امتیازی شده و با چند پله سقوط در رده ششم جدول قرار گیرد.
سرخپوشان پایتخت در حالی به تساوی رسیدند که بار دیگر خبری از حضور خریدهای تاجیکستانی در ترکیب نبود.
وحدت هنانوف و منوچهر صفروف که ۱۷ آبان ماه با توافقی به مدت دو سال وارد تهران شدند به دلیل محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات هنوز نتوانستند بازی کنند.
گفته می شود ،  باشگاه پرسپولیس مطالبات گابریل کالدرون و خواکین مربیان پیشین این تیم را پرداخت کرده و رسید آن نیز دریافت شده ، اما وکیل کالدرون پاسخ باشگاه پرسپولیس را نمی دهد .
مدیر برنامه‌های هنانوف و صفروف دلخوری خریدهای تاجیک گل محمدی را به گوش مجید صدری رسانده است تا سرپرست باشگاه پرسپولیس برای ارتباط با وکیل کالدرون مجددا دست به کار شود .
این دو بازیکن با وجود اینکه در تمرینات حضور دارند اما به دلیل عدم ثبت قراردادهایشان جایی در تاکتیک‌های یحیی گل محمدی ندارند تا این مربی نیز نسبت به این موضوع ناراضی باشد و در نشست خبری قبل از بازی با هوادار نیز از آنها به عنوان «توریست» یاد کند.
به نظر می‌رسد هنانوف و صفروف به طور قطع در دیدار چهارشنبه هفته جاری پرسپولیس با پیکان نیز غایب هستند و نمی‌توانند برای سرخ‌ها بازی کنند.