شاهین – مس شهر بابک؛ شاید انجام نشود

شاهین – مس شهر بابک؛ شاید انجام نشود

 



دیدار شاهین شهرداری بوشهر – مس شهر بابک از هفته نهم رقابتهای فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور ممکن است امروز در بوشهر برگزار نشود.
گفتنی است ،  بازیکنان غیر بومی شاهین شهرداری بوشهر بعد از دیدار با ویستا توربین به بهانه مشکلات مالی تیم، تمرینات را تحریم کرده اند و حاضر به بازگشت به بوشهر نیستند مگر اینکه دستمزدها به حسابشان ریخته شود.
عدم حضور در تمرینات تا روز گذشته هم دنبال شد و شهرداری بوشهر با وجود حمایت از شاهین در سال های گذشته این فصل به خاطر تغییرات مدیریتی و عدم نگاه حمایتی از فوتبال هیچ کاری برای شاهین انجام
نمی دهد و این شاید امروز منجر به عدم حضور تیم در بازی خانگی با مس شهربابک شود. تعداد بازیکنان بومی شاهین هم به اندازه ای نیست که منجر به برگزاری دیدار این تیم با مس شهربابک شود. در صورت حضور همه بازیکنان در اردو هم تیم با شرایط ایده آلی به میدان نمی رود به این دلیل که چند روزی تمرین نمی کند.
شاهین شهرداری بوشهر با کسب 3 امتیاز از 8 بازی! تیم پانزدهم جدول و یکی از گزینه های سقوط به دسته دوم به حساب می آید. در لیگ یک 18 تیم حضور دارند که در پایان سه تیم انتهای جدول دسته دومی خواهند شد.