مراسم "تجليل از بازنشستگان" و "جشن عبادت فرزندان همكار" شركت آب و فاضلاب استان مركزي برگزار گرديد

مراسم "تجليل از بازنشستگان" و "جشن عبادت فرزندان همكار" شركت آب و فاضلاب استان مركزي برگزار گرديد


اراك-خبرنگار آفرينش
مراسم تجليل از خدمات و تلاش‎هاي بازنشستگان شركت آب و فاضلاب استان مركزي با حضور مديرعامل و معاونين شركت آبفاي استان،
رئيس ستاد اقامه نماز استان و دبير شوراي فرهنگي و ديني صنعت آب و برق استان مركزي برگزار گرديد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي، همزمان با اين مراسم ، جشن عبادت فرزندان همكار نيز برگزار شد و از ايثارگران و برنده‏گان مسابقات قرآني فرزندان همكار تجليل و قدرداني شد.
مهندس عرفاني نسب مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي در اين مراسم ضمن عرض خير مقدم به مهمانان اين مراسم طي سخناني بيان داشت:خدمات صادقانه و مخلصانه همكاران بازنشسته ما طي سال‎هاي گذشته بر هيچ كس پوشيده نيست و ايشان در طول خدمت خود مبدا و منشا خدمات بسيار مفيدي بودند.
وي افزود :جواني اين عزيزان كه در راه خدمت به مردم و كشور عزيزمان سپري شد با هيچ چيزي قابل جبران نيست و امروز درصدد برآمديم از گوشه اي از تلاش‎ها و كوشش‏هاي آنان قدرداني نماييم.
مهندس عرفاني نسب در بخش ديگري از سخنان خود به جشن عبادت فرزندان همكار اشاره نمود و اظهار داشت:ورود به سن تكليف يعني پذيرفتن عبوديت و بندگي پروردگار متعال است كه فرا رسيدن اين تكليف شيرين را بر فرزندان حاضر در اين جلسه تبريك عرض مينمايم.
وي در ادامه استقلال امروز كشور را حاصل مجاهدت، ايثار و فداكاري رزمندگان، جانبازان، ايثارگران، شهدا و خانواده‌هاي معظم آنان دانست و بيان نمود :حقيقتاً فداكاري ايثارگران و شهداي گرانقدر بار سنگيني بر عهده همه ما گذاشته است و ان شاءالله خداوند توفيق دهد به خوبي از عهده آن برآييم.
در پايان اين مراسم از بازنشستگان ، ايثارگران ، برگزيدگان مسابقات قرآني و همچنين فرزندان همكاري كه به سن تكليف رسيدند ، با اهداي لوح تقدير، تجليل شد.