اسامی ۱۰ کشور در صدر آمارهای کرونا

جدیدترین آمار جهانی مبتلایان و قربانیان کرونا؛

شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۶۰ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۱۹۲ نفر رسیده و مرگ پنج میلیون و ۲۰۶ هزار و ۸۱۲ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است همچنین ۲۳۵ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۴۵۷ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.

 


 


شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به  ۲۶۰ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۱۹۲ نفر رسیده و مرگ پنج میلیون و ۲۰۶ هزار و ۸۱۲ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است همچنین ۲۳۵ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۴۵۷ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.
به گزارش ایسنا، روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۲۲ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.
بر اساس آمارهای جهانی، آمریکا با بیش از ۴۹ میلیون مبتلا و بیش از ۷۹۹ هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.
هند نیز با آمار بیش از ۳۴.۵ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ میزان ابتلا قرار دارد و آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۲۲ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است همچنین پس از ایالات متحده، کشورهای برزیل با بیش از ۶۱۴ هزار و هند با بیش از ۴۶۷ هزار جانباخته، بالاترین آمار قربانیان کووید -۱۹ را در این فهرست جهانی گزارش داده‌اند.