مشکل تیم بارسلونا از زبان ژاوی

تیم فوتبال بارسلونا مقابل بنفیکا هر چه تلاش کرد به در بسته خورد و نتوانست ۳ امتیاز بازی را بدست آورد. آنها به تساوی بدون گل رضایت دادند و برای صعود باید کاری سخت به ثبت رسانند.

 

 

تیم فوتبال بارسلونا مقابل بنفیکا هر چه تلاش کرد به در بسته خورد و نتوانست 3 امتیاز بازی را بدست آورد. آنها به تساوی بدون گل رضایت دادند و برای صعود باید کاری سخت به ثبت رسانند.
بارسلونا برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا باید امیدوار باشد که یا دیناموکیف مقابل بنفیکا به برتری دست یابد و یا اینکه آبی‌اناری‌ها در آلیانس‌آره‌نا بایرن مونیخ را شکست دهند.
ژاوی در خصوص تساوی مقابل بنفیکا گفت: ما هنوز یک بازی داریم و به مونیخ سفر خواهیم کرد که در این بازی پیروز شویم. ما بارساییم و برای پیروزی به مونیخ سفر خواهیم کرد. همه چیز به ما وابسته است که چقدر ثبات داریم و چقدر احساس مسئولیت می‌کنیم. من از عملکرد بازیکنان در این بازی راضی هستم و ما نشان دادیم که می‌توانیم نمایش خوبی داشته باشیم.
وی ادامه داد: به نظرم این بارسایی است که ما می‌خواهیم. آنها با ایده بازی کردند و مشخصا باید موثرتر در حملات ظاهر شوند. در این 2 بازی ما یک گل زدیم که آن هم با پنالتی به ثمر رسید. پس بنابراین باید اثرگذارتر ظاهر شویم و ناراحت کننده است که نمی‌توانیم گل به ثمر برسانیم.
ژاوی در خصوص عملکرد دمبله که پس از مدت‌ها به ترکیب بارسا بازگشت نیز صحبت کرد و گفت: ریتم بازی با حضور تغییر کرد و مایه ناراحتی است که موقعیت‌هایی که او ایجاد کرد به گل بدل نشد. او بازیکنی است که تفاوت‌ها را رقم خواهد زد.
در جدول این گروه، بایرن مونیخ با 5 برد و 15 امتیاز صدرنشین است و بارسلونا با 7 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بنفیکا با 5 امتیاز سوم است و تیم دیناموکیف با یک امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.