میثم بائو هافبک سابق تیم فوتبال : استقلال یک نقطه ضعف دارد

میثم بائو هافبک سابق تیم فوتبال : استقلال یک نقطه ضعف دارد


میثم بائو هافبک سابق تیم فوتبال  در خصوص جدال استقلال مقابل نساجی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، که روز جمعه برگزار می شود گفت : استقلال در این 4 هفته خوب نتیجه گرفته و در سال‌های اخیر اینقدر کار را خوب آغاز نکرده است.کسب 10 امتیاز از 4 بازی  و اینکه این تیم بازی را نباخته شخصیت آبی‌پوشان را نسبت به فصول گذشته دو چندان کرده است. یک نقطه ضعف کوچک در این تیم وجود دارد که به حریفان موقعیت زیاد می‌دهد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید به رقبایش فرصت گلزنی بدهد اگرچه استقلال فقط یک گل دریافت کرده اما اگر این نقطه ضعف را برطرف کند کاندیدای اصلی قهرمانی است.
وی در پاسخ به این سوال که نتیجه مسابقه روز جمعه را با توجه به اسکلت دو تیم چطور ارزیابی می‌کند گفت: نساجی تیم شهر من است و سابقه مربیگری در آن را دارم و از بچگی با آن بزرگ شده‌ام دوست دارم به خاطر مردم شهرم نساجی برنده شود اما این دلیل نمی‌شود که علاقه‌ام به استقلال را کتمان کنم. این‌ها علاقه قلبی‌ام بود اما تصور می‌کنم بازی مساوی شود چون نساجی حتما از این بازی امتیاز می‌خواهد.
هافبک سابق تیم فوتبال استقلال یادآور شد: مطمئناً تعطیلاتی که گذرانده‌اند باعث شده تا کادر فنی و بازیکنان نساجی آرامش داشته باشند و با تمرکز بهتری به مصاف استقلال بروند. اگر بازیکنان نساجی تمرکز کنند کار استقلال سخت می‌شود اما اگر قرار باشد مثل 4 بازی گذشته به صورت احساسی و هیجانی در زمین حاضر شوند استقلال هم کار راحتی خواهد داشت.