حسین عبدی کارشناس فوتبال: از روی هوا حمله کردیم ، زمینی گل زدیم

حسین عبدی کارشناس فوتبال: از روی هوا حمله کردیم ، زمینی گل زدیم

 


تیم ملی فوتبال ایران در پنجمین بازی خود در چارچوب دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف میزبان خود لبنان رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد تا با ۱۳ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار بگیرد.
حسین عبدی کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به پیروزی ثانیه‌های پایانی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر لبنان گفت: بعد از گل لبنان نمی‌توانستیم به دروازه آنها نزدیک شویم و تنها راه چاره اشتباه بازیکنان این تیم بود که در نهایت این اتفاق افتاد و از آن نهایت بهره را بردیم.
وی افزود: یک بازی پراسترس و دلهره‌آور را مقابل لبنان تجربه کردیم، روی یک اشتباه گل خوردیم و برای جبران و پیروزی در این بازی هیجان و اضطراب بسیاری را پشت سرگذاشتیم. نوع بازی ما و روند بازی
به گونه‌ای پیش رفت که نمی‌توانستیم به دروازه حریف نزدیک شویم و تنها راه برون‌رفت از این بحران اشتباه بازیکنان لبنان بود که خوشبختانه این اتفاق افتاد.
وی ادامه داد: کادر فنی تیم ملی باید برای دیدارهایی مثل این که بازی گره می‌خورد فکری اساسی کند. در این دیدار هر ۲ گل ما روی زمین به ثمر رسید و این نشان می‌دهد در سانترها موفق نبودیم. باید نوع بازی خودمان را در چنین دیدارهایی تغییر دهیم.
کارشناس فوتبال کشورمان تاکید کرد: وحید امیری در وقت‌های اضافه بهترین بازیکن ایران بود و روی هر دو گل ما نقش اساسی داشت اما این شیوه بازی نگران کننده است و از الان باید برای بازی با سوریه چاره‌اندیشی کرد. وقتی به ترکیب تیم دست می‌زنیم، هارمونی و نظم تیم دچار اختلال می‌شود و باید بازیکنانی در کنار هم قرار بگیرند که شناخت خوبی از هم دارند.