می توانستیم زودتر از این مخمصه خارج شویم

مجید جلالی مربی و کارشناس فوتبال :

مجید جلالی مربی و کارشناس فوتبال در خصوص بازی ایران - لبنان و همچنین وضعیت تیم ملی کشورمان قبل از بازی با سوریه گفت : در بازی مقابل لبنان ،تیم لبنان کاری را می‌کرد که یک تیم در آن سطح باید انجام بدهد. چهار دفاعش نزدیک به هم بودند و دو بازیکن هم گذاشته بود که روی خط بازی می‌کردند و کاملا کناره ها را بسته بود. چهار بازیکن هم در خط جلوتر گذاشته بود که به قدری به هم نزدیک بودند که شاید عمق این تیم حدود ۱۵ متر یا کمتر بود.

می توانستیم زودتر از این مخمصه خارج شویم

مجید جلالی مربی و کارشناس فوتبال  در خصوص بازی ایران - لبنان و همچنین وضعیت تیم ملی کشورمان قبل از بازی با سوریه گفت : در بازی مقابل لبنان ،تیم  لبنان کاری را می‌کرد که یک تیم در آن سطح باید انجام بدهد. چهار دفاعش نزدیک به هم بودند و دو بازیکن هم گذاشته بود که روی خط بازی می‌کردند و کاملا کناره ها را بسته بود. چهار بازیکن هم در خط جلوتر گذاشته بود که به قدری به هم نزدیک بودند که شاید عمق این تیم حدود ۱۵ متر یا کمتر بود.
وی افزود: تیم ما از نظر تکنیکی و نفرات تیم خوبی است اما در بازی با لبنان بچه ها مثل همیشه شاداب نبودند. این مساله می‌تواند علت های متفاوتی داشته باشد و ما اگر بخواهیم به علت ها بپردازیم باید کسی باشیم که با تیم زندگی کنیم و خیلی نزدیک به تیم باشیم. شاید یکی از دلایل این موضوع، پست مشترکی باشد که بازیکنان بعد از بازی گذاشتند. در هر صورت تیم، اشتیاق و شادابی و طراوت همیشگی را نداشت. ما در بازی با کره هم تقریبا این حالت را در تیم دیدیم. تیمی که بازی می‌کند ساکت تر از همیشه بود اما نیمکت ما در دو بازی اخیر شلوغ تر از همیشه است.
وی اضافه کرد: ما در خط حمله بازیکنانی در سطح بین‌المللی داریم. بازیکنانی که شاید در سال های آینده در بهترین تیم های اروپا بازی کنند و باید خیلی قدر این بازیکنان را بدانیم. زوج هایی داریم که در تاریخ فوتبال کشور ما، نایاب هستند و از بازی و کار فنی و کاریزمایی که دارند نمی‌شود گذشت و می‌توانند در لحظه همه چیز را تغییر بدهند. در بازی با کره ما در لحظه بازی را از دست کرده درآوردیم و مساوی کردیم یا در بازی با لبنان هم در چهار دقیقه آخر این اتفاق افتاد.
وی افزود: آقای اسکوچیچ کوچینگ در جریان بازی خوبی دارد و شاید اگر انصاریفرد زودتر به بازی می‌آمد ما زودتر از این مخمصه خارج می‌شدیم چون ما حتی مقابل کره با دو نوک و دو هافبک وسط بازی کردیم ولی در این بازی که می‌دانستیم حریف هم فشرده بازی می‌کند ما با یک نوک و سه هافبک وسط بازی کردیم و زمانی که ما به دو مهاجم مرکزی تبدیل شدیم، توانستیم دو گل بزنیم و خودمان را از شرایط سخت خارج کنیم.