معرفی ۴۳۰۰ متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن به بانک‎های عامل

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان:

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان با بیان اینکه ۴۳۰۰ متقاضی ساخت مسکن در ماه های گذشته برای دریافت تسهیلات قرض‎الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن به بانک‎های استان معرفی شده اند ابراز داشت:این تسهیلات با کارمزد ۴ درصد در روستاها و ۵ درصد در شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت و با بازپرداخت ۲۰ ساله توسط بنیاد مسکن استان پرداخت می‏شود.

معرفی ۴۳۰۰ متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن به بانک‎های عامل

 


گرگان-قهرمان
مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان با بیان اینکه ۴۳۰۰ متقاضی ساخت مسکن در ماه های گذشته برای دریافت تسهیلات قرض‎الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن به بانک‎های استان معرفی شده اند ابراز داشت:این تسهیلات با کارمزد ۴ درصد
 در روستاها و ۵ درصد در شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت و با بازپرداخت ۲۰ ساله توسط بنیاد مسکن استان پرداخت می‏شود.
حسینی با بیان اینکه از مجموع ۲۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی استان حدود ۸۰ هزار واحد مسکونی غیرمقاوم و نیازمند بازسازی است افزود: با همکاری بانک‏های عامل پرداخت تسهیلات و همت مردم و همکاران بنیاد مسکن استان تاکنون ۸۴ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان مقاوم سازی و نوسازی شده است.
وی افزود: برای سال جاری ۷۰۰ میلیارد تومان برای احداث ۷۰۰۰ واحد مسکونی تامین اعتبار
شده است و این آمادگی وجود دارد تا این تعداد به ۱۰ هزار واحد با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد که همت مردم و همکاری بیش از پیش بانک‏های استان را می‏طلبد.