سال تحصيلي ۱۵ شهريور آغاز مي‌شود

دکتر روحاني در جلسه ستاد ملي مقابله با کرونا؛

رييس جمهوري از آغاز سال تحصيلي مدارس و دانشگاه‌ها در روز ۱۵ شهريورماه خبر داد و گفت: ممکن است نياز باشد مدارس از اول يا هفتم شهريور باز باشند و دست آموزش و پرورش در اين زمينه باز است اما ما مبنا را روز پانزدهم شهريورماه مي‌گذاريم.

سال تحصيلي ۱۵ شهريور آغاز مي‌شود

رييس جمهوري از آغاز سال تحصيلي مدارس و دانشگاه‌ها در روز 15 شهريورماه خبر داد و گفت: ممکن است نياز باشد مدارس از اول يا هفتم شهريور باز باشند و دست آموزش و پرورش در اين زمينه باز است اما ما مبنا را روز پانزدهم شهريورماه مي‌گذاريم.

حجت‌الاسلام والمسملين «حسن روحاني» در جلسه ستاد ملي مقابله با کرونا گفت: بيش از چهار ماه است که مردم با ويروس خطرناک کرونا درگير هستند. 123 روز از شروع شيوع ويروس کرونا گذشته است که براساس اعلام وزارت بهداشت، آخرين روز بهمن بود و در اين 123 روز مردم ايران، کادر بهداشت و درمان و همه مسئولان و مردم مقابله خوب و جامعي در برابر اين ويروس داشتند.

رييس جمهوري با بيان اينکه اکنون زمان پايان مقابله و مواجهه با کرونا نيست، اظهار داشت: نه دنيا و نه نظام بهداشت و درمان زمان خاصي را براي پايان بيماري اعلام نکردند. واکسن و درمان قطعي نيست، رفتار اين ويروس کمي در حال تغيير است و تغيير کامل و ثابتي هم ندارد. آنگونه هم که اعلام کرده‌اند، خود به خود هم از بين نخواهد رفت لذا ما خودمان را براي يک مقابله بلندمدت آماده کنيم.

استفاده از ماسک در برخي مکانها الزامي مي‌شود

به گفته رييس‌جمهوري، يکي از تصميمات امروز ستاد ملي مقابله با کرونا آن است که در يکي، دو هفته آينده طرح الزام استفاده از ماسک در جاهاي ضروري تصويب و ابلاغ شود.

سال تحصيلي 15 شهريور آغاز مي‌شود

روحاني درباره مصوبات جلسه ستاد ملي مقابله با کرونا درباره آموزش نيز بيان کرد: تصميم گرفته شد دانشگاه 15 شهريور فعاليت خود را آغاز کند. اين آغاز فقط حضوري نيست بلکه بخشي در فضاي حقيقي و بخشي به شکل مجازي است البته با کلاس خلوت و خوابگاه خلوت.