در نیمه دوم ترس ذوب آهن ریخت

حسین چرخابی کارشناس فوتبال:

حسین چرخابی کارشناس فوتبال: در نیمه دوم ترس ذوب آهن ریخت


حسین چرخابی کارشناس فوتبال کشورمان در مورد تقابل ذوب آهن و سپاهان در هفته چهارم لیگ برترو پیروزی ذوب آهن برابر سپاهان گفت: در ابتدای نیمه اول ذوب آهن کمی ترسیده بود. سپاهان فشار آورد و همه‌جانبه بازی می‌کرد. ذوب آهن مردد بود که از عقب دفاع کند یا جلو، آن‌ها مقداری ناهماهنگ بودند اما وقتی سپاهان پنالتی را از دست داد دچار افت روحی شد. در کل نیمه اول شاخصه یک دربی در حد فوتبال اصفهان را نداشت. با این حال سپاهان میدان‌داری کرد و بهتر بود ولی نتوانست از موقعیت‌های کمی که داشت استفاده کند.
وی افزود: در نیمه دوم ترس ذوب آهن ریخت. مثل اینکه شوکی به آن‌ها وارد شده باشد. بیشتر به دفاع در زمین خودی و استفاده از ضدحملات پرداختند و در این راه هم موفق بودند. علاوه بر گل قشنگی که زدند موقعیت‌های دیگری هم داشتند.
سپاهان از جایی گل خورد که نقطه کور این تیم است. یک کار ترکیبی و یک سانتر خیلی خوب از ذوب آهن باعث شد دروازه سپاهان باز شود. من تعجب می‌کنم که چرا بازیکن ملی‌پوش سپاهان در جای خودش نبود. البته دروازه‌بان سپاهان هم در این صحنه ضعیف عمل کرد. به اعتقاد من این گل، اولین حمله خطرناک روی دروازه سپاهان در چند بازی اخیر این
تیم بود.