از استقلال امتیاز می گیریم

علی‌اصغر کلانتری سرمربی تیم فجرشهیدسپاسی شیراز:

علی‌اصغر کلانتری سرمربی تیم فجرشهیدسپاسی شیراز: از استقلال امتیاز می گیریم


علی‌اصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی شیراز در مورد بازی روز جمعه تیمش مقابل استقلال گفت: تیمی که سه بازی پیاپی را برده و گل هم نخورده شرایطش مشخص است و نشان می‌دهد ثبات دارد. آن‌ها بازیکنان جوان و خوبی دارند. بازیکن خارجی خوبی هم گرفته‌اند اما شک نکنید فجر تیمی نیست که حریفان بتوانند از آن راحت عبور کنند.
وی افزود: به همه ایران قول می‌دهم از سوی فجر بازی جاندار و تماشاگرپسندی را مقابل استقلال شاهد باشند. ان‌شاالله امتیاز کامل این بازی هم به ما برسد.درست است که در خانه خودمان بازی می‌کنیم اما در فوتبال امروز بازی خانگی و بیرون از خانه فرقی ندارد. همانطور که نفت را در خانه خودش بردیم ممکن است در این بازی هم امتیاز از دست بدهیم. با این حال تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا پیروز بازی باشیم. نه تنها در بازی های خانگی بلکه در بازی‌های بیرون از خانه هم تلاش می‌کنیم تا برنده از زمین خارج شویم.
وی در مورد بازیکنان خارجی استقلال عنوان کرد: ما تیم را می‌بینیم و آنالیز می‌کنیم. بچه‌های ما کاملاً آماده این بازی هستند و به امید خدا از پس بازیکنان خارجی حریف بر می‌آیند. بازی‌ یامگا را دیدیم و او را آنالیز کردیم. قطعا بررسی‌های بیشتری هم خواهیم داشت. هنوز بازیکن خارجی  جدید آنها را ندیده‌ایم اما شرایط هر طور باشد تمام تلاشمان را به کار
می گیریم و با تمام توان به مصاف استقلال می‌رویم.