این کرسی می‌تواند کمک‌های بسیاری به تنیس روی میز کشورمان داشته باشد

دبیرکل ایرانی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا :

دبیرکل ایرانی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا : این کرسی می‌تواند کمک‌های بسیاری به تنیس روی میز کشورمان داشته باشد


در جریان بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا ، انتخابات هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا (ATTU) برگزار شد که طی آن افشین بدیعی به عنوان دبیرکل منصوب شد تا برای نخستین بار یک ایرانی متصدی این پست شود.
بدیعی که پیش از این مسئولیت نایب رئیسی تنیس روی میز آسیای میانه را بر عهده داشت، در گفتگو با مهر در مورد عوامل تاثیرگذار در کسب این کرسی بین المللی گفت: به نظر من در اختیار گرفتن کرسی مهم بین المللی مانند دبیرکلی یک کنفدراسیون ورزشی چیزی شبیه کسب مدال قهرمانی قاره در همان رشته است. بنابراین همانطور که کسب مدال مسابقات آسیایی متاثر از عوامل مختلف و جور شدن تکه‌های ریز و درشت پازل قهرمانی است، بدست آوردن این کرسی هم با تجمیع عوامل متعدد و مختلف امکانپذیر شده است.
وی ادامه داد: اما اگر بخواهم به مهمترین عامل آن اشاره کنم باید بگویم به تصدیق تمام کشورهای عضو کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، این موفقیت پاداش ۲۵ سال کار مستمر و موثر در حوزه‌های مختلف کنفدراسیون آسیا بخصوص فعالیت بنده به عنوان مدیر توسعه قاره بوده است.
بدیعی در پاسخ به این پرسش  که به عنوان دبیرکل کنفدراسیون آسیا چه کمکی می‌توانید به تنیس روی میز ایران در راستای ارتقای بیشتر و پیشبرد اهداف داشته باشید؟ گفت: البته همانطور که می دانید محدودیت‌های قانونی حکم می‌کند که دبیرکل با تمام کشورهای عضو، یکسان و بی طرف همکاری نماید اما در عمل داشتن این کرسی می‌تواند کمک‌های بسیاری به تنیس روی میز کشورمان داشته باشد.