استقلال نفرات خوبی در اختیار دارد اما در حرکت‌های ترکیبی با مشکل روبروست

صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال:

صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال: استقلال نفرات خوبی در اختیار دارد اما در حرکت‌های ترکیبی با مشکل روبروست


صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص پیروزی استقلال برابرتراکتور تبریز گفت: استقلال در بازی با تراکتور فوتبال منطقی و اقتصادی را به نمایش گذاشت. در نیمه اول خوب بودیم و فرصت‌هایی را برای گلزنی به‌وجود آوردیم اما در وقت دوم بازی را اداره کردیم.
وی افزود: استقلال نفرات خوبی را در اختیار دارد اما در حرکت‌های ترکیبی با مشکل روبروست؛ حضور یک بازیکن طراح می‌تواند مشکلات فاز هجومی را کاهش دهد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بر این باور هستم استقلال هنوز در خط دفاعی خود با ضعف روبه‌رو است و باید این مشکل هر چه سریع‌تر برطرف شود. مدافعان استقلال در زمان پِرس و عقب‌نشینی فضا را در اختیار مهاجمان حریف قرار می‌دهند.
ورمزیار در خصوص از دست دادن دوباره پنالتی از سوی «وریا غفوری» اظهار داشت: غفوری عملکرد خوبی در بازی با تراکتور داشت و بدون شک یکی از ارکان پیروزی آبی‌ها در این جدال بود اما به نظر می‌رسد در هنگام ضربه پنالتی تمرکز لازم را نداشت و به همین دلیل آن را از دست داد.  پیشنهاد می‌کنم در صورتی که طی هفته‌های آینده پنالتی نصیب استقلال شد، غفوری مدتی از ایستادن پشت توپ خودداری کند تا رفته رفته با بازیابی تمرکز، به پنالتی‌زن اول تیم بدل شود.