رئیس شورای اسلامی شهرقدس: لزوم حمایت همه‌جانبه از نوجوانان و جوانان كشور

رئیس شورای اسلامی شهرقدس: لزوم حمایت همه‌جانبه از نوجوانان و جوانان كشور


شهرستان قدس- مژگان علیقارداشی
حسینعلی مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر قدس در دومین جلسه شورای فرهنگی شهرستان قدس، ضمن اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان، مدیران و آینده‌سازان کشور می‌باشند، بر لزوم حمایت همه‌جانبه از آنها توسط مجموعه‌های مدیریتی کشور تاکید کرد.
حسینعلی مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر قدس در دومین جلسه شورای فرهنگی شهرستان قدس که در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان، مدیران و آینده‌سازان کشور می‌باشند، بر لزوم حمایت همه‌جانبه از آنها توسط مجموعه های مدیریتی کشور تاکید کرد.
وی افزود: پیرو سخنان مقام معظم رهبری وبا توجه به منویات ایشان، در گام دوم انقلاب، می‌بایست توجه ویژه ای به نوجوانان و جوانان داشت،
تا بتوانیم از آنها به عنوان آینده سازان کشور استفاده کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: مجموعه‏های مدیریتی می‌بایست با تعامل و همدلی، موجبات انگیزه، رشد و تعامل نوجوانان و جوانان را فراهم کنند.
مقدم خاطرنشان کرد:در همین راستا مجموعه مدیریت شهری در دوره ششم در سایه همدلی مطلوب توجه ویژه ای به این امر داشته، ضمن استقبال و استفاده از طرح‏ها و پیشنهادات نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی و...شهرقدس در راستای مدیریت راهبردی شهر طی چندین مرحله از مدال آوران و افتخارات علمی و ورزشی و... شهرستان تجلیل به عمل آورده است.
رئیس شورای اسلامی شهر در پایان سخنان خود از برنامه‌ریزی فرهنگی مدیریت شهری با استفاده از راهکارهای نخبگان و حضور ایشان در جلسات شورای اسلامی خبر داد و آمادگی همه جانبه مجموعه مدیریت شهری
به منظور حمایت از قشر نوجوان و جوان شهر را اعلام کرد.